مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

حرکت به سوي اقتصاد دانش‌بنیان با اجراى تورهاي صنعتی

1401/05/09 - 11:39 - کد خبر: 70042 نسخه چاپی

نصر:مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي گفت : بدون شك برگزاري تورهاي صنعتي راهيان پيشرفت ، مسیری مناسب در جهت تحقق عملی شعار سال يعني توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين خواهد بود و در كنار آن آشنايي با تكنولوژي ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای واحدهاي صنعتي كه توليدات برجسته در كشور دارند براي واحد هاي توليدي دانش بنيان، نوپا و متوسط امري ضروريست.

به گزارش نصر: سيد مرتضي نيرومند اسكويي در حاشيه تور صنعتي بازديد واحدهاي توليدي دانش بنيان و صنايع كوچك استان آذربايجان شرقي از مجموع كارخانجات مهر اصل مستقر در شهرك صنعتي شهيد سليمي گفت : توليد همانند سالهاي گذشته سرفصل تاکیدات مقام معظم رهبري است و در كنار آن اقتصاد دانش‌بنیان می‌تواند دو بازوي شکوفایی اقتصاد و پيشرفت در كشور باشد.
نيرومند اسكويي گفت : برگزاري تورهاي صنعتي يكي موارد موثر در بالا بردن دانش در شركت دانش بنيان و نخبگان دانشگاهي مي باشد كه موجب به ايجاد ایده و طرح های علمی آنان خواهد شد.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي اظهار داشت : برگزاري تور صنعتي در راستای ایجاد تعامل و توسعه روابط کاری بین واحدهای کوچک و متوسط با واحدهای صنعتی بزرگ و موفق برگزار گردید.
نيرومند اسكويي گفت : شركت توليدي مهراصل در سال ۱۳۶۹ با هدف ارائه محصولات جديد با تكنولوژي روز در زمينه‌هاي تهويه مطبوع و تبريد صنعتي ثبت و افتتاح گرديد و در حال حاضر شركت توليدي مهراصل از نظر ظرفيت، وسعت كارخانجات، تنوع و پيشرفتگي ماشين‌آلات و در اختيار داشتن نيروي متخصص، بزرگترين شركت فعال در زمينه تهويه و تبريد در ايران بوده و يكي از صادركنددگان موفق كشور محسوب ميشود.
انتهای پیام/
حرکت به سوي اقتصاد دانش‌بنیان با اجراى تورهاي صنعتی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار