گزارش اختصاصی نصر از عملکرد تراکتور در فصل نقل و انتقالات/

سه بمب و دو دیپورتی

1401/05/09 - 10:12 - کد خبر: 70031 نسخه چاپی

نصر: عملکرد باشگاه تراکتور؛ محبوب ترین تیم فوتبال آسیا زیر ذره بین سرویس ورزشی نصر قرار گرفت.

به گزارش نصر، درحالیکه چند روز بیشتر به آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران نمانده، تیم تراکتور در اردوی ترکیه آخرین مراحل آماده سازی خود را سپری می‌کند.
کادر فنی باتوجه به شرایطی تیم و نیاز مبرم به تقویت نقاط ضعف در خطوط مختلف، اقدام به جذب سه بازیکن با کیفیت خارجی کرده است که می‌تواند عصای دست قربان بردیف در ماراتن سخت لیگ باشد.
بعد از جذب بازیکنان نه چندان مطرح داخلی که صدای اعتراض هواداران را درآورد، جذب بازیکنان سرشناس چون صفا هادی، آلوز و گوستاوو علاوه بر افزایش توان تاکتیکی و تکنیکی تیم، این امید را به هواداران داده است تا در فصل جدید بتوانند رتبه آبرومندی در جدول بدست آوردند.
اما دیپورت دو بازیکن جدید که به تأیید بردیف نرسیدند این سوال را پیش می‌کشد که این بازیکنان با نظر چه کسی و از کدام کانال به تیم اضافه شده اند که حتی نتوانستند در تمرینات نظر سرمربی این تیم را جلب کنند و به سرعت از با تصمیم قاطع سرمربی ترکمن تبار تیم کنار گذاشته شدند.؟
تجربه اتفاقات گذشته در زمان دنیزلی و.... به ما هشدار جدی می‌دهد اگر قربان بردیف کارکشته نتواند جلوی ویولون زنهای احتمالی را بگیرد، شاید مجبور باشد نه از ترس زلزله، بلکه این‌بار از ترس سیل تبریز را ترک کند.
انتهای پیام/
سه بمب و دو دیپورتی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار