گزارش/

انتخاب سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی تبریز پر حاشیه شد

1401/05/09 - 10:40 - کد خبر: 70030 نسخه چاپی

نصر: در ادامه روند انتخابات اعضای هیئت رئیس دوره دوم ششمین شورای اسلامی کلانشهر تبریز، نوبت به انتخاب سخنگو و دبیر دوم این شورا شد و شرط زعفرانچی لر برای کاندیدایی این کرسی توجه ها را به خود جلب کرد.

به گزارش نصر، سخنگوي شوراي شهر كه جز اعضاي فعال شوراهای اسلامی کلانشهرهاست، در موقعيتي قرار دارد كه باید تقريبا هر هفته در مورد آنچه از جلسه علنی و غير علني رخ می دهند و تصمیمات اعضا را به خبرنگاران و عموم مردم انتقال دهد.
در دوره اول ششمین شورای اسلامی تبریز، سخنگوی این شورا نقش کمرنگی را نسبت به جایگاه خود ایفا کرد و بنابراین این دوره انتظار بالایی از فردی که بر کرسی می نشیند هست، اما ظاهرا همین موضوع سبب شد اعضای این شورا در کاندید شدن برای این صندلی مردد باشند.
سید کاظم زعفرانچی لر گفت: به شرطی کاندید دبیر دوم و سخنگوی این دوره از شورا می شوم که ابتدا خبرنگاران و حضار جلسه رای بدهند و در صورت کسب رای اعتماد، اعضای شورا رای گیری کنند.
وی افزود: من روند رای گیری برای کاندیدای هیئت رئیس شورای اسلامی تبریز را نمی پسندم، بین خودمان مطرح می کنیم و خودمانی رای گیری می کنیم.
حجت الاسلام رسول برگی، رئیس این شورا در عکس العمل به این سخن  خطاب به خبرنگاران، گفت: ایا حضار جلسه مایل به انتخاب اقای زعفرانچی به عنوان سخنگوی این دوره از شورا هستند.
این گزارش حاکی است، یکی از خبرنگاران خطاب به این سوال پاسخ داد: ما تنها تعدادی از خبرنگاران شهر تبریز هستیم و درست نیست از جانب همکاران خود تصمیم بگیریم، انتخابات هیئت رئیس دوره دوم ششمین شورای اسلامی تبریز بهتر است بین اعضا انتخاب شود و مبادا فردا روزی مشکلی پیش آمد ما مسئول آن باشیم.
در ادامه، حکیمه غفوری، عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز، در عکس العمل به سخنان زعفرانچی لر، گفت: ایشان نهایت ارزش برای مردم را رعایت می کنند و این امر قابل احترام است اما انتخابات را قانونی پیش ببریم‌.
وی افزود: ما با رای مردم روی این صندلی ها نشسته ایم و هیئت رئیس باید توسط اعضا انتخاب شوند.
این گزارش حاکی است، پس از این عکس العمل ها، نفری کاندیدی برای تکیه بر کرسی سخنگوی شورا نشد و رئیس شورای اسلامی تبریز یک استراحت چند دقیقه ای برای اعضا داد.
انتهای پیام/
انتخاب سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی تبریز پر حاشیه شد گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار