رییس شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت ثقةالاسلام مطرح کرد:

ثقةالاسلام از بزرگ‌ترین چهره های نقش‌آفرین آذربایجان در تاریخ ایران است / بازسازی مقبره شهید ثقة الاسلام امسال به پایان می رسد

1401/05/09 - 10:38 - کد خبر: 70024 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت ثقةالاسلام گفت: مقبرهٔ ثقةالاسلام شهید درحال مرمت و بازسازی بوده و به‌مناسبت برگزاری این همایش با همکاری شهرداری تبریز کار احداث مقبره مقبره در نیمه دوم سال جاری به پایان خواهد رسید.

به گزارش نصر، نشست خبری ستاد بزرگداشت شهید میرزا علی آقا تبریزی با حضور جمعی از مسئولین شهری برگزار شد.
"محمدرضا میرتاج‌الدینی" در نشست خبری ستاد بزرگداشت ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی این شهید والامقام را از بزرگ‌ترین چهره های نقش‌آفرین آذربایجان در تاریخ ایران عنوان کرد و با اشاره به فرمایش مقام‌معظم رهبری مبنی‌بر ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره چهره های نقش‌آفرین تاریخ آذربایجان تصریح کرد: ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی با شهادت خود نقش بی بدیلی در بیداری مردم، علیه متجاوزان و نیل به استقلال و یکپارچگی ایران ایفا کرده‌است.
نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای همایش شهید محمد خیابانی تاکید کرد: همایش ثقة الاسلام تبریزی نیز به‌عنوان یک رویداد مهم فرهنگی در تداوم همان همایش برگزار می‌شود.
رییس شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت ثقةالاسلام تصریح کرد: مقبره ثقةالاسلام شهید درحال مرمت و بازسازی بوده و به‌مناسبت برگزاری این همایش با همکاری شهرداری تبریز کار احداث مقبره مقبره در نیمه دوم سال جاری به پایان خواهد رسید.
میرتاج الدینی با اشاره به این‌که این همایش یک جریان فرهنگی است، اظهار امیدواری کرد و افزود: همایش تجلیل از چهره های نقش‌آفرین آذربایجان در سال‌های آینده نیز استمرار داشته باشد.
سپس "الیاس ابراهیمی" دبیر ستاد بزرگداشت ثقةالاسلام شهید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده برای برگزاری هر چه شایسته برنامه های این ستاد از رسانه‌های استان به‌جهت پرداختن به این رویداد فرهنگی قدردانی کرد.
انتهای پیام/
 ثقةالاسلام از بزرگ‌ترین چهره های نقش‌آفرین آذربایجان در تاریخ ایران است / بازسازی مقبره شهید ثقة الاسلام امسال به پایان می رسد محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار