مرتضی در لیست سیاه 7 شهر بزرگ بود

60 زن و مرد تبریزی به دنبال این مرد شیاد بودند + عکس

1401/05/09 - 08:41 - کد خبر: 70015 نسخه چاپی

نصر: "مرتضی" کلاهبردار حرفه ای که از طریق آگهی فروش مبل در سایت دیوار مبالغ هنگفتی به جیب زده و بیش از یک نیم سال در تعقیب پلیس بود، دیروز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی آذربایجان شرقی با همکاری پلیس استان اردبیل در دام قانون افتاد.

به گزارش نصر، یعقوب چمنی از شاکیان پرونده مرتضی، در گفت و گو با خبرنگار حوادث رکنا در تبریز گفت: تقریبا یک ماه مانده تا عید سال ۱۴۰۰ بود که با آگهی فروش مبل با قیمت بسیار پایین تر از قیمت بازار در سایت دیوار مواجه شدیم؛ چون قصد خرید مبل را داشتیم به آدرس مذکور که کارگاه تولید مبل در منطقه مارالان تبریز بود، مراجعه کردیم.
متهم در همان کارگاه برایمان توضیح داد که در حال حاضر مبل ها آماده نیستند و باید مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت نمایید تا مبل های شما در اسرع وقت و تا شب عید آماده شوند، ما هم اعتماد کرده و ۱۹ میلیون تومان پرداخت و پیش فاکتور را دریافت کردیم.
اما هرچه منتظر ماندیم از مبل ها خبری نشد و بالاخره چند روز مانده به عید تصمیم گرفتیم دوباره به کارگاه برویم و خبری به دست بیاوریم؛ اما در کمال ناباوری با ساختمان خالی مواجه شدیم؛ گویا او همه چیز را جمع و از آن جا فرار کرده بود.
او سر ۶۰ نفر را در تبریز کلاه گذاشته بود
سریع خود را به اداره پلیس آگاهی استان رساندیم و در دایره کلاهبرداری اداره آگاهی با سیل عظیمی از جمعیت مواجه شدیم که همگی آنان از کلاهبرداری فروش مبل در سایت دیوار شاکی بودند.
ما نیز شکایت خود را مطرح کردیم. که طبق گفته افسر پرونده تعداد کل شاکیان این پرونده در حدود ۶۰ نفر هستند که از هر کدام به طور متوسط ۱۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.
همچنین کارآگاهان اداره پلیس آگاهی شهرهای تهران و اصفهان نیز به دنبال این متهم بودند چرا که در آن شهرها نیز اقدام به راه اندازی کارگاه صوری تولید مبل کرده و به همین شیوه کلاهبرداری می کرد و طبق ادعاهایش وی قصد داشت در هفت شهر دیگر همین برنامه را اجرا و در نهایت به باکو بگریزد، اما موفق نمی شود و کارآگاهان پلیس آگاهی استان وی را روز گذشته در حالی که در روستای حوالی پارس آباد بود دستگیر می کنند و برای انجام تحقیقات به اداره پلیس آگاهی استان بازگردانده می شود.
انتهای پیام/
60 زن و مرد تبریزی به دنبال این مرد شیاد بودند  + عکس پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ع.ت   سال پیش  

سلام بله درست هست من از مال باختگان هستم ۴م ازمن ۸م از برادرم و ۴ م هم از دوستم کلاهبرداری کرده اصلاح میکنم کارگاه در مایان بود نزدیک پلیس راه نه در مارالان ممنون از دوستان
پژوهشیار