رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

اجرای آفند در جبهه رسانه نیازمند تربیت نیرو در تراز انقلاب است

1401/05/08 - 14:16 - کد خبر: 69947 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به تشکیل قرارگاه رسانه ای گفت: اجرای آفند در جبهه رسانه نیازمند تربیت نیرو در تراز انقلاب است.

به گزارش نصر، عباس محمدیان ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان، سازمان بسیج رسانه را یکی از کارآمدترین رده‌های قشری است، اظهار کرد: رسالت مهم رسانه توجه به منویات مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه رسانه یکی از مطالبات مهم انقلاب است، گفت: رسانه به عنوان مرجعیت افکار عمومی مطرح است.
محمدیان با اشاره به تشکیل قرارگاه رسانه‌ای در سطح کشور افزود: کاروان و قرارگاه رسانه‌ای با عنوان «سفیران حاج قاسم» در راستای امید بخشی در سطح کشور انجام می‌شود که هدفش باز تعریف دستاوردهای انقلاب اسلامی در این کشور است.
وی در ادامه به نقش صدا و سیما در مقابله با امپراطوری رسانه‌ای اشاره و اضافه کرد: رسانه‌های بیگانه با تولید محتوا به دنبال تغییر ذائقه مردم هستند و نقش صدا و سیما در برهم زدن این برنامه بسیار مهم و تأثیر گذار است.
مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه تمامی کانال‌ها در فضای مجازی و رسانه‌های کشور به شرط رعایت اخلاق و صحت در اخبار مورد حمایت سازمان بسیج رسانه کشور هستند، تأکید کرد: اجرای آفند در جبهه رسانه نیازمند تربیت نیرو در تراز جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به مشکلات موجود در جبهه رسانه انقلاب ادامه داد: در همین راستا بسیج رسانه نسبت به تشکیل جبهه رسانه‌ای مورد نیاز انقلاب اقدام کرده است.
محمدیان با بیان اینکه گیلان یکی از استان‌های مهم در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری است، گفت: گیلان پرچمدار مبارزه با ظلم با استفاده از ابزار رسانه در کشور بوده و بر همین اساس به عنوان پایلوت تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای در کشور معرفی شده است.
انتهای پیام/
اجرای آفند در جبهه رسانه نیازمند تربیت نیرو در تراز انقلاب است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار