مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی؛

رسالت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پایان ناپذیر است

1401/05/08 - 13:33 - کد خبر: 69935 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: رسالت سنگین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس پایان ناپذیر است.

به گزارش نصر، جابر ابوالفتح زاده روز شنبه در جمع کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رسالت کارکنان شاغل در این مجموعه را در ادامه راه شهدا و بسیار سنگین و مهم خواند و افزود: حضور موثر کارکنان نهادهای ایثارگری در خط مقدم جبهه و همچنین پشتیبانی از هشت سال دفاع مقدس در بخش های مختلف خدمت به شهدا و ایثارگران را باید ارج نهاد.
وی بر ادامه رسالت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید و اضافه کرد: رسالت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بازنشستگی پایان نیافته و فراموشی این رسالت خسارت بزرگ و جبران ناپذیری برای جامعه و به خصوص نسل های جدید به دنبال خواهد داشت.
ابوالفتح زاده خدمات و تجربیات بیش از ۳۰ سال خدمت در نهادهای ایثارگری را مهم و فراموش نشدنی دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از سازمان های خدمات رسان است، لذا همچنان کمبودهایی در این مجموعه وجود دارد که نیازمند تلاش در جذب اعتبارات می باشد.
وی با بیان اینکه مشکل اشتغال و مسکن فرزندان ایثارگر دغدغه بیشتر ایثارگران است که نیازمند تلاش بیشتر و توجه است، اولویت ساماندهی و مناسب سازی مزار های شهدا را یکی دیگر از چالش‌های پیش روی بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه بازنشستگان آینه تمام نمای آینده کارکنان شاغل هستند، بر پیگیری حقوق بازنشستگان تاکید کرد. 
جهانبخش سلمانیان با اشاره به مطالبات به حق بازنشستگان بنیاد شهید، بر عزم جدی مدیریت عالی استان در استماع و پیگیری امور تاکید و اضافه کرد: بازنشستگان و پیشکسوتان پیشرو خدمت به مردم بوده و زحمات بیشماری را متحمل شده اند.
وی سالمندی پویا در بین بازنشستگان را لازم و ضروری دانست و ادامه داد: افزایش امید به زندگی و طراحی و برنامه ریزی برای زمان بعد از بازنشستگی در این خصوص نیاز اصلی است.
سلیمانیان دستور ویژه رئیس جمهوری درباره وضعیت دریافتی بازنشستگان را در راستای برنامه های تحولی پساکارمندی به صورت سیستمی و یکپارچه دانست و افزود: رفع موردی مشکلات علاج کار نیست و باید به صورت کلی مشکلات مرتفع گردد.
وی از تشکیل جلسه ای با نمایندگان بازنشستگان در استانداری آذربایجان شرقی خبر داد و نقش و منزلت بازنشستگان را بسیار رفیع دانست و گفت: بازنشستگان کوله بار عظیمی از تجربه را به‌ همراه داشته و در حوزه عمل یک دوره ۳۰ ساله علمی، کاربردی و عملیاتی را طی کرده و چالش های بسیاری را حل کرده اند.
انتهای پیام/
رسالت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پایان ناپذیر است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار