فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش:

ارتش در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام است

1401/05/08 - 12:57 - کد خبر: 69924 نسخه چاپی

نصر: امیر سرتیپ دوم غلامعلیان گفت: ارتش و سایر نیروهای مسلح در مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام هستند.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص آمادگی یگان‌های نیروی زمینی ارتش برای کمک رسانی در حوادث پیش بینی نشده گفت: ارتش و سایر نیرو‌های مسلح همواره ضمن رصد تهدیدات، حراست از مرز‌ها و ارتقای توان رزمی برای مواجهه با تهدیدات، در حوزه امدادرسانی به مردم نیز همواره پیشگام هستند.
امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان افزود: در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ سیل ویران‌کننده‌ای منطقه جنوب استان کرمان را فراگرفت و نیروی زمینی اولین یگانی بود که در منطقه حاضر شد و با به‌کارگیری گروه مهندسی رزمی، پشتیبانی منطقه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالگردی به مدت دو هفته خدمت‌رسانی به مردم شریف منطقه را ادامه داد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: گروه مهندسی قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق در طول این دو هفته حدود ۳۰ کیلومتر دایکت حفاظتی را در مسیر رودخانه و بستر‌های آبخیز ایجاد کرد تا ضریب امنیتی مردم در مواجهه با خروش احتمالی رودخانه‌ها ارتقا یابد؛ همچنین پشتیبانی منطقه‌ای قرارگاه روزانه چندین هزار پرس غذای گرم را طبخ کرد و در اختیار مردم منطقه قرار داد که البته این بخشی از خدمات‌رسانی ارتش در منطقه جنوب شرق کشور است.
امیر سرتیپ دوم غلامعلیان افزود: سامانه‌های بالگردی، ۳۳۰ روستای منطقه را که مسیر‌های مواصلاتی‌شان مسدود شده بود، تحت پوشش امدادرسانی قرار دادند و همچنین اقلام معیشتی، بهداشتی، زیستی و تغذیه‌ای را در مناطق صعب‌العبور به دست مردم رساندند.
انتهای پیام/
ارتش در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار