اطلاع رسانی/ مدیرعامل شرکت بازرگانی فرازمان نوین آراز خبر داد:  

صفر تا صد آمبولانس را از "آقای آمبولانس" بخواهید / خرید، فروش و لیزینگ استثنایی آمبولانس 

1401/05/06 - 17:53 - کد خبر: 69837 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی فرازمان نوین آراز گفت: شرکت رمز آسا در زمینه آمبولانس سازی و تولید آمبولانس و طراحی و تولید تجهیزات پزشکی آمبولانس و بازسازی آمبولانس های فرسوده و قدیمی در کشور فعالیت می‌نماید. 

به گزارش نصر، "علیرضا پاشاپور" رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی فرازمان نوین آراز و مدیریت فروشگاه آمبولانس یدک در گفتگو با نصر به معرفی این شرکت پرداخت و گفت: این شرکت نمایندگی رسمی شرکت رمز آسا در شمالغرب کشور می‌باشد، شرکت رمز آسا در زمینه آمبولانس سازی و تولید آمبولانس و طراحی و تولید تجهیزات پزشکی آمبولانس و بازسازی آمبولانس های فرسوده و قدیمی  در کشور فعالیت می‌نماید. 
وی ادامه داد: تاسیس نمایندگی شرکت رمزآسا در شمالغرب کشور فرصتی است تا دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز مدیریت حوادث و بیمارستان ها و ارگان‌ها و شرکت های خصوصی جهت خرید آمبولانس و تجهیزات پزشکی دیگر نیازی به مراجعه به پایتخت ندارند و صفر تا صد فعالیت های شرکت رمزآسا در دفتر شمالغرب این مجموعه انجام می گیرد. 


 
پاشاپور اضافه کرد: کلیه تجهیزات پزشکی شرکت رمز آسا دارای دوسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. 
وی خاطر نشان کرد: فروشگاه آمبولانس یدک زیر مجموعه شرکت فرازمان اولین مجموعه ای است که برای اولین بار در شهر اولین ها در زمینه تامین قطعات یدکی و تجهیزات پزشکی کلیه آمبولانس‌ها فعالیت خود را آغاز کرده و این خدمتی است ماندگار به شمالغرب کشور که قطعات یدکی و تجهیزات پزشکی آمبولانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار ارگان‌ها، سازمان‌ها و بیمارستان و مراکز اورژانس و شرکت های آمبولانس خصوصی شمالغرب کشور قرار گیرد. 

"فریناز رهبری رنجبران" به عنوان مدیر عامل این شرکت نیز در ادامه به دیگر فعالیت های شرکت پرداخت و گفت: علاوه بر فروش آمبولانس بصورت نقدی و لیزینگی این شرکت در زمینه واگذاری آمبولانس به اجاره با راننده و بدون راننده برای ارگان‌ها و شرکت هایی که امکان خرید آمبولانس را ندارند خدمات مناسبی دارد. 
وی افزود: علاوه بر آمبولانس فروش سایر خودروهای امدادی نیز اعم از خودروهای آتش نشانی در تناژهای مختلف و خودروهای فوتی بر همچنین آمبولانس‌ها و خودروهای ویلچر سوار و تجهیز خودروهای دندانپزشکی سیار نیز برای اولین بار در شمالغرب کشور توسط این شرکت انجام می‌گیرد.


 
رهبری به شرایط خاص فروش لیزینگی آمبولانس اشاره کرد و گفت: 50 % نقد و 50% الباقی با اقساط 36 ماهه بصورت ویژه در اختیار مشتریان عزیز می‌باشد. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اکثر همشهریان بر این باورند در زمینه آمبولانس؛ خرید، فروش و قطعات یدکی و تجهیزات پزشکی حتما بایستی به پایتخت مراجعه نمایند، غافل از این که به واسطه نمایندگی مستقیم این شرکت کلیه این فعالیت ها  در شمالغرب انجام می‌گیرد و این در حالی است که تمامی قیمت های شرکت رمزآسا در کل کشور یکسان بوده و فقط هزینه های اضافی ایاب و ذهاب و حمل و نقل متوجه مشتریانی است که به پایتخت مراجعه می‌نمایند.


آدرس: تبریز 500متر بالاتر از میدان بسیج کیلومتر 3 جاده تهران روبروی بانک سپه
تلفن همراه: 09144724808
تلفن ثابت: 04136371150
آدرس مجموعه در اینستاگرام:
 @AMBULANCE_YADAK
انتهای پیام/
صفر تا صد آمبولانس را از محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار