مدیر تیم تراکتور:

شرایط اردوی ترکیه بسیار مطلوب است

1401/05/06 - 14:28 - کد خبر: 69815 نسخه چاپی

نصر: مدیر تیم تراکتور گفت: شرایط اردوی آماده‌سازی تیم در کمپ گرین پارک استانبول ترکیه بسیار مطلوب بوده و تمرینات و بازی های تدارکاتی به صورت منظم برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، کاظم محمودی روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با رسانه این باشگاه اظهار کرد: تاکنون دو بازی دوستانه در این اردو برگزار کرده ایم و در هر دو بازی به اهدافی که می خواستیم دست یافته ایم و تلاش خواهیم کرد تا قبل از آغاز مسابقات لیگ به آمادگی مطلوب برسیم.
وی ادامه داد: چند بازیکن جدید در این اردو به تیم اضافه شده‌اند که خوشبختانه از نظر میزان آمادگی در شرایط مناسبی قرار دارند و همه برای کسب نتایج درخشان در فصل آتی امیدوار هستیم.
محمودی در خصوص بازی دوستانه با الخریطیات قطر، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی قرار بر این بود که بازی دوستانه‌ای با این تیم انجام دهیم که به دلیل عدم آمادگی و تعداد بالای مصدومان تیم قطری، این دیدار لغو شد.
مدیر تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، کاروان تراکتور پس از پایان اردوی ترکیه، برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی ایفمارک، از استانبول عازم تهران خواهد شد.
تیم فوتبال تراکتور از ۲۵ تیرماه گذشته اردوی دو هفته ای آماده سازی در کمپ کار تپه گرین پارک استانبول ترکیه برپا کرده و دو بازی تدارکاتی با تیم های قطری و غنایی انجام داده که در بازی با تیم قطری یک بر صفر و در بازی با تیم غنایی ۶ بر سه برنده شد.
انتهای پیام/
شرایط اردوی ترکیه بسیار مطلوب است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار