دادستان مرند؛

هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی مرند آزادسازی شد

1401/05/06 - 12:25 - کد خبر: 69798 نسخه چاپی

نصر: دادستان مرند گفت: در راستای احکام قطعی ماده ۳ و ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۱۰ مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی جاده بناب - مرند تخریب و دو هکتار از زمین‌های مرغوب کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

به گزارش نصر، یوسف ضیامهر روز پنج‌شنبه در گفت‌ و گویی اظهار کرد: قلع و قمع اراضی تغییر کاربری شده و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان مرند ادامه دارد.
وی خطاب به افرادی که از اجرای احکام کیفری مرند در مورد حکم قطعی صادره در قلع و قمع، ابلاغیه دریافت کرده اند، گفت: این افراد قبل از اینکه با دستور دادستانی نسبت به قلع و قمع قهری آنها اقدام شود، سریع‌تر نسبت به اجرای حکم اقدام کنند و اگر مصالحی یا لوازمی در محل دارند، جابجا کنند تا کمتر متحمل ضرر و زیان شوند.
دادستان مرند تصریح کرد: حکمی که قطعیت یافته، قابلیت اجرایی دارد و به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و تمامی احکام قلع و قمع قطعا و حتما اجرا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: توصیه می کنم شهروندان بدون مجوز اقدام به ساخت و ساز نکنند که در این مورد از باب پیشگیری، وظیفه جهاد کشاورزی قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز است.
ضیامهر افزود: با هماهنگی مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، هر هفته، روزهای سه شنبه و چهارشنبه، قلع و قمع های شهرستان مرند انجام و تداوم خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، روز گذشته نیز دو مورد قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستاهای یام و ملایوسف اجرا و سه هزار و 500 مترمربع از زمین های کشاورزی به حالت اولیه بازگشت.
انتهای پیام/
هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی مرند آزادسازی شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار