مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان:

اولین دوره تربیت مربی فرهنگی در تبریز آغاز شد

1401/05/05 - 15:11 - کد خبر: 69732 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: برای اولین بار در سطح کشور دوره تربیت مربی فرهنگی با حضور نزدیک به ۱۵۰ مربی ورزشی در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام علی احدی روز چهارشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز اولین دوره تربیت مربی فرهنگی به میزبانی تبریز افزود: با برگزاری دوره تربیت مربی در سطح کشور اتفاق بزرگی در حوزه فرهنگی در حال رخ دادن است که هدف از این طرح را می توان، اصلاح فرهنگ ورزشی در همه ابعاد نام برد.
مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: از بین مربیان ورزشی فعال که کارت مربیگری داشته و همچنین تحصیلات مرتبط در سطح بالا دارند، حدود یک صد و پنجاه مربی در این دوره حضور دارند که در سه سطح آموزش خواهند دید.
حجت الاسلام احدی با اشاره به برگزاری مرحله اول این طرح اعلام کرد: در سطح اول، تعدادی گزینش می شوند و در قالب سطح دوم در استان خودشان آموزش های لازم را خواهند دید و در سطح سوم مربیانی که سطح دوم را با موفقیت سپری کردند و در دوره تکمیلی که به مدت یک هفته در مشهد مقدس برگزار می شود شرکت خواهند کرد.
مدیرکل دفتر فرهنگی  وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: بعد از آموزش نهایی به شرکت کنندگان و گذراندن سه سطح از آموزش به عنوان مربیان و اساتید فرهنگی از سوی وزارت ورزش و جوانان اتمام دوره داده خواهد شد که امتیازاتی نیز برای این مربیان خواهد داشت تا در استان های محل فعالیت خود مشغول شده و مربی تربیت کنند.
وی ادامه داد: دستور المعل برگزاری دوره مربیگری فرهنگی به همه استان‌ها ابلاغ شده است و سطح یک این دوره تا پایان شهریورماه در تمامی استان‌ها برگزار خواهد شد و سطح‌های ۲ و سه تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.
 انتهای پیام/
اولین دوره تربیت مربی فرهنگی در تبریز آغاز شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار