رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری کلاهبردار با شگرد ارائه رسید جعلی در تبریز

1401/05/05 - 12:59 - کد خبر: 69707 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبرداری که با شگرد ارائه رسید جعلی پرداخت الکترونیکی به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ "ابراهیم محمودی" در تشریح این خبر گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان تبریزی مبنی بر اینکه از طریق یکی از سایت های فروش اینترنتی، کالایی را جهت فروش گذاشته بود که فردی با وی تماس و درخواست خرید کالا می کند و متعاقب آن با حضور در محل و تحویل کالا از طریق گوشی موبایل خود و در حضور شاکی وجه مذکور را به حساب وی انتقال و رسید آن را به شاکی نشان، ولی پولی به حساب شاکی واریز نشده که با توجه به متواری شدن متهم، پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: ماموران با شیوه های پلیسی متهم را شناسایی وبا هماهنگی قضایی وی را و در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به 4 فقره کلاهبرداری با شیوه ارائه رسید جعلی به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال اعتراف که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان از شهروندان درخواست کرد: جهت پیشگیری از وقوع کلاهبرداری با شناسایی و احراز هویت فرد معامله گر با او معامله و انتقال وجه از طریق بانک های معتبر صورت گرفته و قبل از تحویل کالا از واریز وجه مطمئن شوید.
انتهای پیام/
دستگیری کلاهبردار با شگرد ارائه رسید جعلی در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار