تراکتورسازی تبریز – صنعت نفت آبادان/

لیکنز: تلاش می‌کنیم برابر نفت آبادان به پیروزی برسیم/دیدید مربی دفاعی نیستم

1398/01/29 - 16:20 - کد خبر: 697 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به اهمیت امتیازات خانگی گفت: برای کسب 3 امتیاز بازی به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رویم.

به گزارش نصر به نقل از فارس، سرمربی تیم تراکتورسازی در ابتدا بابت سیل اخیر و درگذشت تعدادی از ایرانیان تسلیت گفته و گفت: امیدوارم تمهیداتی در نظر گرفته شود تا در آینده چنین اتفاقاتی را شاهد نباشیم، همچنین یادی کنم از روز 13 بدر و از اینکه مردم برای پیک نیک و تفریح روبروی هتل و پارک ائل گلی حضور یافته بودند، خوشحال شدم.

لیکنز در مورد بازی فردا گفت: تمرینات منظمی بعد از پیروزی برابر استقلال خوزستان برگزار کرده و برای بازی انجام یک بازی خوب برابر تیم نفت آبادان مهیا هستیم و تلاش می‌کنیم در این بازی به برتری دست یابیم.

سوگیتا را در بازی فردا نداریم

سرمربی تیم تراکتورسازی به اهمیت بازی برابر صنعت نفت آبادان اشاره کرده و افزود: حکایت بازی با این تیم کاملا متفاوت است زیرا در جام حذفی تراکتورسازی برابر نفت آبادان مغلوب شده و از ادامه مسابقات بازمانده بود و در لیگ برتر هم در دور رفت از این تیم متحمل شکست شده و همین انگیزه بازیکنان تیم ما را دو چندان می‌کند تا با حمایت هواداران خود در این بازی به پیروزی رسیده و 3 امتیاز شیرین را کسب نمایم.

وی گفت: فراموش نکنیم حریف فردای ما بیشترین تساوی را در لیگ داشته و فردا برای کسب امتیاز برابر ما صف‌آرایی کرده و این تیم هم سعی خواهد کرد که با امتیاز میدان مسابقه را ترک نمایند.

لیکنز گفت: به آمار توجه نمی‌کنم و تمام تمرکزم روی تیم تراکتورسازی است، اما خوشحال هستم که در امتیازات به تیم سپاهان رسیدیم و تهاجمی‌ترین تیم لیگ هستیم و امیدوارم هجومی‌تر بازی کرده و گل‌های بیشتری در مصاف با حریفان‌مان به ثمر رسانیم.

وی گفت: در بازی برابر استقلال خوزستان شجاعی کاپیتان تیم را به دلیل محرومیت به همراه نداشتیم، پیش از آن دژاگه را در بازی مقابل سپاهان اصفهان محروم بود و در بازی برابر صنعت نفت آبادان سوگیتا را به دلیل مصدومیت در اواخر بازی قبل، نخواهیم داشت، اما در هر صورت تلاش می‌کنیم در بازی فردا به پیروزی رسیده و 3 امتیاز حساس این دیدار را کسب نمایم.

هر بازی حکم فینال را دارد

وی در مورد شانس قهرمانی تیمش گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و بازی‌های مهمتری هم پیش‌رو داریم و هدف تیم تراکتورسازی کسب امتیازات کامل هر بازی است و ما برای انجام کارهای بزرگی در کنار هم جمع شده‌ایم.

لیکنز در مورد وضعیت استوکس در بازی فردا گفت: من دوست ندارم در مورد بازیکنان حرف بزنم و اگر مشکلی هم در تیم وجود دارد تلاش می‌کنیم در خود تیم حل کنیم و همه بازیکنان تیم تراکتورسازی را همچون فرزندانم دوست دارم، اما باید بگویم در تیم تراکتورسازی به جز مالک باشگاه آقای زنوزی، همه قابل تعویض شدن هستند.

انتهای پیام/

لیکنز: تلاش می‌کنیم برابر نفت آبادان به پیروزی برسیم/دیدید مربی دفاعی نیستم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار