معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه مطرح کرد:

اجرای ۲۱ میلیارد تومان طرح آب و فاضلاب شهری در مراغه

1398/08/28 - 13:28 - کد خبر: 6968 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: در سالجاری ۲۱ میلیارد تومان طرح آب و فاضلاب شهری در این شهرستان از محل اعتبارات استانی و داخلی در حال اجراست.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حمید شکری روز سه شنبه در جلسه مشترک با معاون توسعه و بهره برداری آبفای آذربایجان شرقی افزود: تامین تجهیزات فاضلاب مراغه، اجرای پروژه تصفیه آب مراغه و اجرای پروژه های فاضلاب شهری در مناطق مختلف از جمله پروژه های در حال اجرای آبفای استان در سالجاری است.

وی گفت: بیشترین میزان اعتبار در استان در این حوزه به این شهرستان تخصیص یافته و در تلاشیم با همکاری مردم و مشارکت دستگاه های اجرایی،  از این فرصت نهایت استفاده را جهت رفاه و آسایش شهروندان در خصوص بهره مندی از انشعابات داشته باشیم.

شکری افزود: متاسفانه هم اکنون با هدر رفت آب در مصارف خانگی شهرستان روبرو هستیم که با فرهنگ سازی مناسب در زمینه مدیریت آب، شاهد کاهش این هدر رفت و مصرف بهینه آب خواهیم بود.

وی اضافه کرد: همکاری مردم و دستگاه های اجرایی و فرهنگ سازی در مصرف آب و اجرای پروژه ها امری ضروری است و در این خصوص نیازمند تعامل بیشتر هستیم.

حدود ۶۸ هزار مشترک آب و ۶۱ هزار مشترک فاضلاب در مراغه وجود دارد و شرکت آب و فاضلاب مراغه با حدود ۵۰۰ کیلومتر خط انتقال آب و حدود ۳۶۰ کیلومتر خط انتقال فاضلاب به مشترکان خدمات ارائه می کند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام/

اجرای ۲۱ میلیارد تومان طرح آب و فاضلاب شهری در مراغه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار