رئیس سازمان اورژانس کشور عنوان کرد؛

تأمین زیر ساخت‌ها و تجهیزات آموزشی در اولویت برنامه‌های اورژانس

1401/05/04 - 14:23 - کد خبر: 69614 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تأمین زیر ساخت‌ها و تجهیزات آموزشی در اولویت برنامه‌های اورژانس کشور است.

به گزارش نصر، جعفر میعادفر ظهر امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از برگزاری هشتمین المپیاد کشوری علمی- مهارتی فوریت‌های پزشکی در تبریز اظهار کرد: رقابت‌های اولیه این المپیاد در بخش اول بین حدود ۲۴ هزار نفر از همکاران در بین ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار شد و همکاران اورژانس تلاش چهار ماهه ای را برای برگزاری المپیاد از آغاز سال شروع کردند و مسابقات مقدماتی در قطب‌های ده گانه کشور برگزار شد با تعیین نفرات برتر هر قطب امروز شاهد رقابت برترین‌های کشور در تبریز هستیم.
وی با اشاره به تأثیرات همه گیری کرونا در کاهش برنامه‌های آموزشی گفت: متأسفانه به خاطر کرونا در طی دو سال گذشته برنامه‌های آموزشی با رکود همراه بود و این موضوع می‌توانست دانش و مهارت همکاران ما را تحت شعاع قرار دهد از این رو برگزاری المپیاد علمی و مهارتی به عنوان یک نیاز ضروری اتفاق مهمی است که شاهد برگزاری آن هستیم.
رئیس سازمان اورژانس کشور، سال ۱۴۰۱ را سال آموزش برای اورژانس کشور دانست و گفت: امسال ارتقای آموزشی در اورژانس کشور به عنوان اولویت اصلی در نظر گرفته شده است و در این بین تأمین زیر ساخت‌ها، تجهیزات آموزشی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در برنامه‌های ما پررنگ‌تر خواهد بود.
میعاد فر، انتقال تجربیات در برگزاری المپیادهای تخصصی را یکی از اصلی ترین مؤلفه‌های این قبیل برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: انتقال تجربیات در کنار رقابت سالم نیز موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شویم چرا که این تجربیات برای ما بسیار مهم است و هدف از این دورهمی ها ارتقای کیفیت و خدمت رسانی بهتر به مردم عزیزمان است.
وی افزود: در این دوره از المپیاد برای نفرات برگزیده جوایز خاصی در نظر داریم و در این دوره نیز بیشتر انگیزه‌های علمی و رقابتی مد نظر ما بوده است.
انتهای پیام/
تأمین زیر ساخت‌ها و تجهیزات آموزشی در اولویت برنامه‌های اورژانس خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار