مدیرکل آموزش و پرورش استان مطرح کرد؛

۱۶ هزار کلاس درس در آذربایجان شرقی نیازمند دستگاه تهویه هواست

1401/05/04 - 13:36 - کد خبر: 69603 نسخه چاپی

نصر، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ۲۵ هزار کلاس درس در استان مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: از این تعداد حدود ۱۶ هزار کلاس درس بایستی به سیستم تهویه هوا مجهز شوند.

به گزارش نصر، علیرضا صیادی روز سه شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: براساس بررسی های انجام شده توسط اداره کل نوسازی مدارس استان برای تجهیز این کلاس ها به ۹۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار تمامی کلاس های درسی در بازه زمانی چهار ماهه به سیستم تهویه هوا مجهز می شوند. صیادی گفت: آموزش و پرورش طبق سال های گذشته جهت بازگشایی مدارس تمهیدات لازم را اندیشیده و ساماندهی نیروها در حال انجام است تا در مهرماه با کمبود نیرو مواجه نشویم.
وی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی و به علت عدم حضور دانش آموزان در کلاس برخی مدارش نیاز به تعمیرات جزیی و قابل توجهی دارند که تمام امکانات برای رفع نقایص تجهیزاتی و تعمیراتی به کار گرفته شده است.  مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اعلام اینکه از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تمامی کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد، گفت: آمادگی لازم برای تشکیل کلاس ها به صورت حضوری و حتی مجازی در استان وجود دارد.
انتهای پیام/
۱۶ هزار کلاس درس در آذربایجان شرقی نیازمند دستگاه تهویه هواست خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار