فرماندار شهرستان آذرشهر؛

تیم‌های ویژه بازرسی نظارت کرونایی در آذرشهر فعال شد

1401/05/04 - 13:23 - کد خبر: 69600 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان آذرشهر گفت: با توجه به افزایش میزان شیوع کرونا در این شهرستان تیم‌های ویژه بازرسی نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا فعال شده است.

به گزارش نصر، شمسعلی محمودیان روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: این تیم‌ها نسبت به نظارت بر رعایت مصوبات ستاد کرونا و شیوه نامه های بهداشتی در تمامی صنوف، مراکز ارائه خدمات عمومی و ادارات و دستگاه‌های دولتی سخت‌گیرانه عمل می‌کنند.
وی اضافه کرد: این تیم‌ها در گام نخست نسبت به تخلفات احتمالی تذکر می‌دهند اما چنانچه تذکرات بی‌نتیجه بماند نسبت به تعطیلی محل تخلف اقدام می‌شود.
فرماندار شهرستان آذرشهر اظهار داشت: از مجموع ۲۴۳ مورد بازرسی توسط این تیم ها ۱۱ مورد منجر به صدور اخطار و یک مورد نیز تعطیل شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان آذرشهر از لحاظ رنگ بندی کرونایی در وضعیت نارنجی قرار گرفته به تمامی ادرات و محیط های سرپوشیده به صورت مکتوب اعلام شده است که تمامی دستورالعمل های بهداشتی بایستی رعایت شود.
محمودیان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته  ۱۳ مورد بستری و دو مورد فوتی به دلیل کرونا در شهرستان داشته ایم. وی افزود: برای تکمیل واکسیناسیون و تزریق دُز یادآور مقرر شده شبکه بهداشت شهرستان با تشکیل گروه های مختلف در مراکز عمومی و محافل حضور یابد.
انتهای پیام/
تیم‌های ویژه بازرسی نظارت کرونایی در آذرشهر فعال شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار