وزیر بهداشت:

زائران اربعین حتما دز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند

1401/05/04 - 12:50 - کد خبر: 69594 نسخه چاپی

نصر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: افرادی که می‌خواهند اربعین به کربلا بروند حتما باید دُز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

به گزارش نصر، بهرام عین اللهی، افزود: در جلساتی که با مسولان عراقی داشتیم و با هماهنگی هایی که با آنها انجام دادیم همه واکسن های ایرانی ما را قبول دارند.
وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد، اظهارداشت: زائران اربعین باید حتماً دوز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.
عین اللهی ادامه د اد: زائران اربعین راهپیمایی را در شب انجام دهند. چرا که ممکن است گرما زده شوند و افرادی هم که بیماری قلبی و…، دارند؛ از راهپیمایی اربعین منصرف شوند.
به گفته وزیر بهداشت، مراکز درمانی ما در استان‌هایی که سفر اربعین از این نقاط آغاز می‌شود آمادگی کامل را دارند و در عراق نیز هلال احمر و موکب ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هموطنان حضور خواهند داشت.
عین‌اللهی افزود: هر کدام از پرستاران وزارت بهداشت که در مراکز درمانی و موکب ها حضور یابند و به هموطنان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند، سفر آنان مأموریت حساب می‌شود و کادر درمان را تشویق می‌کنیم که همگام با مردم به آنان خدمات درمانی ارائه دهند.
وی تصریح کرد: اگر مجموعه هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کشور عراق درخواستی از وزارت بهداشت به منظور تأمین نیرو انسانی داشته باشند با افتخار می‌پذیریم.
انتهای پیام/
زائران اربعین حتما دز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار