خبر/

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی

1401/05/04 - 11:43 - کد خبر: 69580 نسخه چاپی

نصر: متقاضیان فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کشور فقط تا آخر وقت امروز سه‌شنبه ۴ مردادماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه جذب وزارت علوم، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش نصر، ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور از روز بیستم تیر ماه از طریق سامانه جذب اعضای هیأت علمی آغاز شده و قرار بود تا روز دوم مرداد ماه ادامه داشته باشد اما این مهلت به مدت دو روز دیگر یعنی تا آخر وقت امروز سه‌شنبه چهارم این ماه تمدید شده است.
بیش از این قرار بود ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه صورت بگیرد که مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد به دلیل پاره ای از مشکلات امکان ثبت نام فراخوان تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده است.
بنا بر اعلام، مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم علت تاخیر در فرایند فراخوان اردیبهشت جذب اعضای هیأت علمی تاخیر هماهنگی و مذاکره با سازمان اداری و استخدامی و اخذ ردیف های استخدامی بود که با دستور و تایید ریاست جمهوری و به منظور جذب فرهیختگان و جوانان مستعد در دانشگاه‌های کشور صورت پذیرفت و ردیف های استخدامی مورد نیاز اخذ شد.
بر اساس مصوبه جدید هیات عالی جذب شورای انقلاب فرهنگی، سن جذب عضویت هیأت علمی تا ۴۵ سال افزایش یافت و برای افرادی که با سن ۳۰ تا ۳۵ سال با مدرک دکتری متقاضی عضویت هیأت علمی هستند ۷ امتیاز علمی و برای افرادی که با سن ۳۵ تا ۴۰ سال با مدرک دکتری متقاضی عضویت هیأت علمی هستند ۳ امتیاز علمی در نظر گرفته خواهد شد.
همچنین هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد؛ در بررسی صلاحیت عمومی متقاضیان عضویت هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به ازای تأهل ۵ امتیاز و در صورت داشتن هر فرزند ۳ امتیاز به امتیازات صلاحیت عمومی افزوده می‌شود و در صورت تساوی امتیازات طبق فرم بررسی صلاحیت عمومی، اولویت با فرد متأهل است.
انتهای پیام/
امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار