خبر/

جان این مرد تبریزی سه میلیارد تومان می ارزد/ علی هفت روز دیگر می میرد کمکش کنید!

1401/05/03 - 15:47 - کد خبر: 69523 نسخه چاپی

نصر: تنها هفت روز تا اعدامش زمان باقی مانده است؛ در یک درگیری که به کمک برادرش شتافته بود مردی را با ضربه چاقو از پای درمی آورد و باعث غروب همیشگی خورشید زندگی اش می شود.

به گزارش نصر، ساعت 12 شب 12 فروردین سال 1399 بود که خبر قتل مردی و نیز زخمی شدن فردی دیگر در یکی از محلات تبریز به کارآگاهان پلیس آگاهی تبریز مخابره و آنان بلافاصله برای بررسی صحنه جرم و کشف رمز و راز قتل این مرد عازم محل جنایت می شوند.
قاتل که علی نام دارد پس از ارتکاب جرم از محل جنایت متواری شده بود، طولی نمی کشد که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در دام قانون می افتد و وقتی مقابل کارآگاهان و نیز بازپرس ویژه قتل تبریز قرار می گیرد لب به اعتراف می گشاید و در مورد جزئیات شب قتل می گوید: حدود ساعت 11 شب بود که تماسی از طرف برادرم دریافت کردم. از من خواست کارت سوخت ماشینش را برایش ببرم؛ وقتی به درب خانه شان رسیدم دیدم برادرم با چند تن از همسایه ها جر و بحث می کند؛ گویا همسایه ها به دلیل سر و صدای زیاد، از برادرم و همسر موقتش شاکی می شوند و همین امر موجب بروز درگیری فیزیکی بین آنان می شود.

قتل بخاطر هواخواهی برادر
نتوانستم تحمل کنم کسی به برادرم زور بگوید جلوتر رفته و بعد از اندکی بگومگو، به 2 تن از همسایه ها (که باهم برادر بودند) چاقو زده و فرار کردم.
بعد از اعتراف متهم، پرونده وی با صدور کیفرخواست از شعبه ویژه قتل تبریز به دادگاه کیفری یک استان ارسال می شود و قضات دادگاه کیفری یک استان رای به قصاص قاتل صادر می کنند و نیز برادر وی که در صحنه درگیری حضور داشت به جرم معاونت در قتل به 2 سال حبس محکوم می گردد.
در این بین خانواده مقتول به خاطر فرزند دختر قاتل و نیز مادر بیمارش حاضر به دادن رضایت هستند اما برای اعلام این رضایت تقاضای مبلغ 3 میلیارد تومان از قاتل می کنند؛ ولی از آنجایی که پرداخت این مبلغ از عهده قاتل و خانواده اش خارج است؛ خانواده مقتول حاضر به گذشت نشدند و بنابراین حکم اعدام قرار است روز پنج شنبه هفته آینده (6 مرداد ماه) در زندان مرکزی تبریز اجرا شود.
انهای پیام/
جان این مرد تبریزی سه میلیارد تومان می ارزد/ علی هفت روز دیگر می میرد کمکش کنید! پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار