مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

اهمیت زندگی ائمه اطهار(س) بر مسائل اعتقادی دانش‌آموزان

1401/05/03 - 15:46 - کد خبر: 69522 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: اهداف عالیه سند تحول بنیادین و تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت اساسی بر روی مسائل اعتقادی و شناخت از زندگی ائمه اطهار(س) می‌دهد چراکه قرآن مهم‌ترین و مطمئن‌ترین راهنمای دانش‌آموز است.

به گزارش نصر، علیرضا صیادی در گفت‌وگویی در حاشیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی اظهار کرد: مسابقات کشوری قرآن دانش آموزی در شهر تبریز و آذربایجان قرآن دوست برگزار می‌شود که افتخار می‌کنیم حدود ۸۰۰ نفر از نخبگان قرآنی پسر و دختر در تبریز حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: مسابقات از امروز شروع شده است و بلافاصله بعد از اتمام مسابقات برادران، مسابقات بخش خواهران آغاز خواهد شد و تا هشتم مرداد ماه هم ادامه دارد.
وی افزود: با همراهی و همکاری کارکنان وزارت، اداره کل و نواحی پنج و چهار آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا مسابقات با کیفیت بسیار بالا برگزار شود. صیادی خاطرنشان کرد: از نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و استاندار قرآن دوست تشکر می‌کنم که در برنامه‌های اختتامیه در خدمت مدیران وزارتی نیز خواهیم بود.
وی یادآور شد: برگزاری این مسابقات در تبریز را خدمت اهالی قرآن دوست آذربایجان تبریک گفته و امیدواریم چنین برنامه‌هایی را در آینده داشته باشیم تا هم استان را بشناساننیم و با پناه بر قرآن و اجرای برنامه‌ها، در پناه قرآن و اهل بیت(س) قرار گیرند تا رذائل فرصتی برای نفوذ به دانش‌آموزان ما نداشته باشند.
وی یادآور شد: برای اینکه دانش‌آموزان ما آینده‌ای روشن داشته باشند باید در پناه قرآن باشند تا به راه راست هدایت شوند و باور و اعتقادات دینی و اسلامی آنها ارتقاء یابد چراکه کتاب‌های مختلفی در دنیا تدریس می‌شود؛ امیدوارم اهداف متعالی رسالت و راه و طریق پیامبر(س) را بتوانیم به دانش‌آموزان آموزش دهیم.
انتهای پیام /
اهمیت زندگی ائمه اطهار(س) بر مسائل اعتقادی دانش‌آموزان خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار