ستوده نژاد خبر داد:

انتقاد از کم کاری هیئت فوتبال آذربایجان شرقی

1401/05/03 - 13:58 - کد خبر: 69492 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: علت اصلی عقب ماندگی فوتبال استان کم کاری هئیت فوتبال استان و هیئت‌های شهرستانی است.

به گزارش نصر، مرکز آذربایجان شرقی ستوده نژاد در جمع پیشکسوتان فوتبال شهرستان اهر افزود: یکی از بزرگترین معضلات افت فوتبال استان این است که آموزشگاه‌ها و مدارس فوتبال توجه بیشتری برای فوتسال دارند و از فوتبال غفلت می کنند.
وی گفت: تشکیل و حمایت یک تیم فوتبال هزینه بردار است و به خاطر همین آموزشگاه‌ها سعی بر سرمایه گذاری بر روی تیم‌های فوتسال هستند و اکثر مدارس فوتبال به فکر درآمد هستند و در تربیت نوجوانان و جوانان برای فوتبال کوتاهی می‌کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بر تشکیل تیم فوتبال پیشکسوتان و محلات اهر تاکید کرد و گفت: با تشکیل تیم پیشکسوتان و محلات در این شهرستان زمینه برای رشد ورزش فوتبال فراهم خواهد شد و ما هم از سوی اداره کل با تمام توان حمایت می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت معادن اهر برای توسعه ورزش شهرستان استفاده شود چرا که ورزش اهر ظرفیت توسعه را دارد و حمایت مالی معادن‌ می‌تواند گره گشایی کند.
فرماندار اهر هم گفت: وضعیت آب و هوایی شهرستان سردسیر است و استفاده از چمن طبیعی در زمین ورزشی برای فعالیت فوتبالی در چندین ماه محدود انجام می گیرد و به همین دلیل احداث زمین‌های ورزشی با چمن مصنوعی می‌تواند نتیجه مطلوبی برای وسعه ورزش فوتبال شهرستان داشته باشد.
ابوالفضل غنی زاده افزود: در سفر وزیر ورزش به اهر مقرر شد تا ورزشگاه ۵ هزار‌نفری این شهرستان با تغییر مکان با فوریت از سوی اداره کل ورزش و جوانان احداث شود که انتظار داریم این کار در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.
وی بر ضرورت احداث موزه ورزش منطقه قره داغ در شهرستان اهر تأکید کرد و گفت: منطقه قره داغ از لحاظ ورزش بومی و محلی نیز دارای سبقه تاریخی است که با احداث موزه ورزش در مرکز این منطقه می‌توانیم حافظ میراث ورزشی این سرزمین باشد.
انتهای پیام/
انتقاد از کم کاری هیئت فوتبال آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار