مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان خبر داد:

ایستگاه راه‌آهن تبریز تعطیل است / عملیات عمرانی در مراغه فردا پایان می یابد 

1401/05/03 - 12:33 - کد خبر: 69467 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: به دلیل احداث زیرگذر امروز و فردا 4 مرداد موقتا مجبور هستیم مسافران را در بستان آباد پیاده کرده و به تبریز انتقال دهیم. 

به گزارش نصر، "محمدرضا قربانی" در گفتگو با خبرنگار نصر در واکنش به پیاده کردن مسافران مشهد به تبریز در ایستگاه بستان آباد توضیح داد: عملیات عمرانی در بین ایستگاه راه آهن مراغه به خواجه نصیر (تازه کند) زیرگذر 8 متری احداث می‌شود تا جاده دو بانده شود، این پروژه احداث زیر گذر 8 متری مراغه نام دارد. 
وی ادامه داد‌: متاسفانه در این محل به دلیل تصادفات جاده ای این تصمیم گرفته شده است که به همین دلیل روز های سوم و چهارم مرداد محور مراغه را مسدود کرده ایم.
قربانی اضافه کرد: به همین دلیل قطار های مشهد به تبریز امکان سورا کردن و پیاده کردن مسافر در تبریز را ندارند و ناچار شدیم تا قطار مشهد به تبریز را به محور میانه به بستان آباد بیاوریم و مسافران را در بستان آباد پیاده کنیم.
وی ادامه داد: به دلیل احداث زیرگذر امروز و فردا 4 مرداد موقتا مجبور هستیم مسافران را در بستان آباد پیاده کنیم و مسافران را به تبریز انتقال دهیم.
مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: امروز و فردا مسافرانی که بلیط تبریز به مشهد دارند با اتوبوس به بستان آباد منتقل شده و از آنجا سوار قطار خواهند شد.
وی افزود: جهت رفاه حال مسافران با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اتوبوس برای انتقال مسافران آماده کرده ایم تا مسافران به زحمت نیفتند.
قربانی گفت: قبلا نیز از سیمای سهند اعلام کرده ایم همشهریانی که قصد بدرقه مسافران مشهد الرضا دارند از ایستگاه بستان آباد به استقبال و بدرقه بروند.
وی خاطرنشان کرد: هیچ هزینه ای از مسافران بابت این موضوع گرفته نمی شود.
مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان تکمیل کرد: این عملیات تا فردا ادامه خواهد داشت و فردا قطار مشهد ساعت 21:20 دقیقه از بستان آباد حرکت خواهد کرد.
وی ادامه داد: اتوبوس های قطار اول مشهد ساعت 2 الی سه بعد از ظهر و قطار دوم مشهد از ساعت 6 الی 7 بعد از ظهر مسافرین محترم را از ایستگاه تبریز به بستان آباد منتقل خواهند کرد.
وی در پایان در رابطه با قطار تبریز به تهران گفت: قطار تبریز تهران را هم به دلیل احداث زیر گذر مراغه موقتا تعطیل کردیم که از روز چهارشنبه برنامه به روال عادی برمی‌گردد.
انتهای پیام/
ایستگاه راه‌آهن تبریز تعطیل است / عملیات عمرانی در مراغه فردا پایان می یابد  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار