فرمانده انتظامی شبستر؛

باند سارقان خودرو در شهرستان شبستر متلاشی شد

1401/05/03 - 12:29 - کد خبر: 69465 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شبستر از دستگیری سارقان خودرو و لوازم اماکن خصوصی و کشف پنج دستگاه خودرو از آنان به ارزش یک میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ سید لطیف حسینی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول هفته‌های گذشته پس از سرقت چندین خودرو و لوازم خانه باغ‌ها به صورت مستمر در شهرستان، تیمی متشکل از عوامل انتظامی و پلیس آگاهی تشکیل شد و شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با همکاری سایر نیروهای اطلاعاتی، نظامی و همچنین مرجع قضایی شهرستان شبستر چهار سارق دستگیر شدند که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند.
سرهنگ حسینی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۲۶ فقره سرقت اعتراف کردند و پنج دستگاه خودرو و اقلام مختلف سرقتی به ارزش یک میلیارد تومان از آنان کشف شد که بعد از سیر مراحل قانونی به مال باختگان تحویل داده می‌شود.
وی با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه‌ تعامل با شهروندان است، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان نمی‌توان به امنیت رسید؛ بنابراین از شهروندان تقاضا می کنیم ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه اقدام مشکوک در خصوص سرقت را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان شبستر در ۶۰ کیلومتری غرب تبریز  قرار گرفته‌ است.
انتهای پیام/
باند سارقان خودرو در شهرستان شبستر متلاشی شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار