مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد:

اجرای نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور در آذربایجان شرقی

1401/05/03 - 10:45 - کد خبر: 69441 نسخه چاپی

نصر: مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیربت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تلاش می‌شود مصوبه هیات وزیران در خصوص پیاده سازی نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور، در استان اجرا شود.

به گزارش نصر، ناظم یونسی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این راستا موضوع در دستورکار اولین نشست شورای فنی استان در سال جاری قرار گرفت و نسبت به  تبیین و تشریح  مصوبه دولت و اهمیت آن در شفاف کردن فرآیند ارجاع پروژه‌های عمرانی به شرکت‌های ذیصلاح و نیز تاثیر آن در کیفیت اجرای پروژه‌ها وکاهش مدت اجرا اقدام و مصوبه لازم از شورای فنی استان اخذ شد. 
وی افزود: متعاقب مصوبه شورای فنی، مکاتبات و پیگیری‌های لازم با دستگاه‌های نظارتی استان به منظور هماهنگی در این زمینه صورت پذیرفت. 
دبیر شورای فنی استان اعلام کرد: در نتیجه اقدامات به عمل آمده، ضمن تاکید بر لزوم رعایت کلیه ضوابط نظام فنی و اجرایی کشور توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی مندرج در ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری به ویژه شهرداری های سطح استان، مقرر شد عملکرد دستگاه‌های مشمول، از سوی دستگاه‌های نظارتی مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد.
یونسی ابراز داشت: با اجرای نظام فنی و اجرایی یکپارچه برای تمام دستگاه‌های موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری که از وجوه عمومی کشور هزینه می کنند، شاهد شفافیت در روند اجرای پروژه های سرمایه‌گذاری و ارتقاء کیفیت و نیز کاهش مدت اجرا واختلافات حقوقی بین عوامل اجرایی خواهیم بود.
انتهای پیام/
اجرای نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور در آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار