معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری:

۹۵ درصد نانوایی‌های آذربایجان‌شرقی به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند

1401/05/02 - 17:01 - کد خبر: 69399 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: دستگاه های کارتخوان هوشمند در پنج هزار و ۴۱۷ واحد نانوایی در استان نصب شده است که ۹۵ درصد نانوایی‌های کل استان را شامل می‌شود.

به گزارش نصر، محمد کلامی روز یکشنبه در حاشیه ستاد تنظیم بازار استان گفت: پنج هزار و ۶۷۸ واحد نانوایی مشمول طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان در استان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع ۲ هزار و ۴۰۵ واحد نانوایی در شهر تبریز نیز ۲ هزار و ۳۴۷ واحد دستگاه کارت خوان هوشمند نصب شده که ۹۶ درصد کل نانوایی هاست.
کلامی همچنین با تاکید بر آماده سازی زیرساخت های لازم برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان، گفت: براساس این طرح نرخ ۶ قلم کالای اساسی شامل مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماکارونی و روغن در فروشگاه های معرفی شده ارایه خواهد شد.
وی اظهار داشت: خرید کالا در این طرح از طریق فروشگاه های زنجیره ای و کاسبان امین که دارای صندوق مکانیزه بوده و از سوی بسیج اصناف، صمت و اتاق اصناف معرفی شده اند ، امکان پذیر خواهد بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی افزود: ضروری است ادارات کل صمت و مخابرات و همچنین صداو سیما و رسانه های استان در خصوص ثبت نام اصناف برای اجرای این طرح اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/
۹۵ درصد نانوایی‌های آذربایجان‌شرقی به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار