مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری خبر داد؛

اجباری بودن استفاده از ماسک در سفر‌های جاده‌ای

1401/05/02 - 11:43 - کد خبر: 69336 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در سفرهای جاده‌ای و وسایل حمل‌ونقل عمومی جدی‌تر از گذشته پیگیری می‌شود.

به گزارش نصر، داریوش باقر جوان گفت: در ماه‌های اخیر با فروکش کردن آمار ابتلا و تلفات کرونا در کشور از یک‌سو و با افزایش آمار‌های مرتبط با واکسیناسیون، سفر‌های جاده‌ای رشد قابل توجهی داشته است و تقاضا برای سفر‌ها بالاست، بنابراین با توجه به شیوع موج هفتم ویروس کرونا در کشور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا الزامی است.
مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: استفاده از ماسک برای مسافران، رانندگان و همه فعالان حوزه حمل‌ونقل در همه محیط‌های سر بسته مانند پایانه‌های مسافربری و وسایل حمل‌ونقل عمومی اجباری بوده و مردم اگر تخلفی مشاهده کردند آن را گزارش کنند.
به گفته باقر جوان، مسافران از طریق شماره تماس پایانه‌های مسافربری مبدا، سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۱۴۱، تلفن گویای ۱۴۱ و سایت سازمان راهداری به نشانی ۱۴۱.IR تخلف‌های احتمالی را به ما اطلاع دهند و با جدیت و سرعت با همه متخلفان که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا سهل‌انگاری کنند، برخورد جدی خواهیم کرد.
انتهای پیام/
اجباری بودن استفاده از ماسک در سفر‌های جاده‌ای نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار