فرماندار ویژه شهرستان مراغه؛

تغییر مدیران با هدف استفاده از تفکر جدید است

1401/05/01 - 17:32 - کد خبر: 69284 نسخه چاپی

مراغه: معاون استاندارآذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: تغییر مدیران با هدف استفاده از رویکرد و تفکر جدید است و فکر، نگاه و انرژی جدید موجب پویایی مجموعه می‌شود.

به گزارش نصر، داود اسدیان روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مراغه اظهار داشت: مسئولان نباید وام‌دار هیچ نهاد و یا مجموعه خصوصی باشند و باید چهارچوب قانون را حفظ و برابر مقررات اقدام کنند.
وی بیان کرد: در نخستین روزهای کاری به عنوان فرماندار به کشتارگاه مراغه مراجعه کردم و متاسفانه وضعیت مجموعه غیرقابل قبول بود و مشکلاتی بسیاری داشت.
وی ادامه داد: از نظر سلامت غذایی، بهداشت محیط و مدیریت کشتارگاه مشکلاتی را شاهد بودیم و از این رو از دستگاه‌های متولی به خصوص دامپزشکی انتظار برخورد قاطع داشتیم.
فرماندار مراغه  تاکید کرد: سلامت مردم و تامین امنیت غذایی از جمله اولویت‌های ماست و هم از تمامی مجموعه ها حمایت می کنیم و هم اگر تخلفاتی داشته باشند برخورد خواهیم کرد و در راستای دفاع از حقوق مردم با کسی تعارف نداریم.
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: خدمات و فعالیت‌های دامپزشکی به صورت مستمر است و حتی در دور افتاده‌ترین مناطق خدمات می دهیم.
امیرحسین بهداد اضافه کرد: متاسفانه در دوره‌های قبل نگاه‌های سیاسی در شهرستان موجب شده بود که نتوانیم به مشکلات کشتارگاه به صورت جدی ورود و رسیدگی کنیم اما خوشبختانه فرماندار فعلی شهرستان با نگاه و رویکرد جدید و حمایت منطقی به فکر حل مشکلات بوده و این نگاه قابل تحسین است.
وی اعلام کرد: رفع مشکلات کشتارگاه مراغه نیاز به خرد جمعی دارد و حل آن‌ ها به تنهایی از عهده دامپزشکی خارج است و باید تمامی دستگاه‌های متولی پای کار باشند.
در این مراسم از زحمات ۱۰ ساله «علی پاشایی» قدردانی و «فراز احمدی» به عنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان مراغه معرفی شد.
انتهای پیام/
تغییر مدیران با هدف استفاده از تفکر جدید است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار