مدیر کل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه خبر داد:

راه اندازی سامانه پاسخگویی به پرسش های ایرانیان خارج از کشور

1401/05/01 - 15:51 - کد خبر: 69271 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه گفت: وزارت امورخارجه اقدام به راه اندازی سامانه پاسخگویی به پرسش های انان در سامانه ای موسوم به «سامانه پرسش» نموده است.

به گزارش نصر، رضا عامری مدیر کل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه در گفت‌وگویی گفت: این وزارتخانه با هدف برقراری ارتباط آحاد ایرانیان و پاسخگویی سهل و سریع به سوالات آنان در اقصی نقاط دنیا، اقدام به راه اندازی سامانه پاسخگویی به پرسش های انان در سامانه ای موسوم به «سامانه پرسش» نموده است.
وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور به ریاست رئیس جمهور محترم همواره در صدد تقویت ارتباط مستقیم میان هموطنان ایرانی مقیم خارج از کشور با مدیران و مسئولان ذیربط داخل برای بررسی و حل مشکلات آنان بوده است.
عامری افزود: این سامانه هم اکنون با ۲۲۱ کاربر فعال و ۱۸۵ واحد پاسخگویی، آماده پاسخگویی در کلیه ادارات کنسولی وزارت امور خارجه شامل گذرنامه، امور دانشجویی٬ وکالتنامه، تایید اسناد، سجلات و احوال شخصیه مانند شناسنامه، کارت ملی، ازدواج، تولد، فوت، صدور گواهی عدم سوء پیشینه، حمایت های کنسولی و قضایی و ... است.
انتهای پیام/
راه اندازی سامانه پاسخگویی به پرسش های ایرانیان خارج از کشور خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار