در جلسه هماهنگی برای ساماندهی دستفروشان خودرویی صورت گرفت؛

تمهیدات ویژه برای ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر خودرویی در تبریز

1401/05/01 - 12:52 - کد خبر: 69236 نسخه چاپی

نصر: جلسه هماهنگی برای ساماندهی دستفروشان خودرویی در محل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز تشکیل شد.

به گزارش نصر، این جلسه در راستای افزایش هماهنگی برای ساماندهی دستفروشان وسایط نقلیه‌ای و رفع سد معابر عمومی سطح شهر تبریز، با حضور معاون دادستان تبریز، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار، سرپرست و معاونان سازمان میادین، نیروی انتظامی، پلیس راهور، معاونان خدمات شهری مناطق ۱۰ گانه و کارشناسان محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز در تشکیل شد.
جواد صدیقی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در این جلسه، ضمن ارائه توضیحات کاملی از مشکلات و معضلات سد معبر دستفروشان وسایط نقلیه‌ای که باعث اعتراض شهروندان، بی‌نظمی و ترافیک در سطح شهر و همچنین اتوبان‌ها می‌شوند بر هماهنگی و همراهی سایر دستگاه‌ها با شهرداری تبریز برای رفع معضل سد معبر تاکید کرد.
همچنین معاون دادستان تبریز در این جلسه با تاکید بر همراهی سایر دستگاهها با شهرداری تبریز برای رفع سد معبرخودرویی و ساماندهی دستفروشان ابراز داشت: با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه و دستورالعمل‌های بالادستی باید از هرگونه اقدام سلیقه‌ای خودداری شود و در صورت لزوم با تشکیل کمیته‌های اجرایی با همکاری و مشارکت دستفروشان طرح ساماندهی اجرا شود.
وی در ادامه اضافه کرد: در صورت عدم همکاری و تمرد، متخلفان شناسایی و طبق قانون برخورد خواهد شد.
فاضلی‌نیا در پایان گفت: جهت حفظ آرامش و رفاه شهروندان با تمام وجود آماده هرگونه همکاری و تعامل با شهرداری و ادارات ذی ربط هستیم و همچون گذشته در کنار عوامل اجرایی خواهیم بود.
اجرای کامل دستورالعمل‌های بالادستی در خصوص ساماندهی، ثبت نام خودروهای دستفروش توسط سازمان میادین، احداث بازارچه در سطح مناطق دهگانه، شناسایی عوامل سد معبر و جمع آوری قاطع و رفع سد معبر، انجام امور ساماندهی به صورت دائم و تمام وقت از موارد مهمی بود که در جلسه هماهنگی ساماندهی دستفروشان مورد بحث و تایید قرار گرفت.
همچنین همراه سازی دستفروشان در ساماندهی دستفروشی وسایط نقلیه خودرویی، توقیف خودروهای مسدود کننده معابر و هدایت آن به پارکینگ، اعمال قانون و برخورد قاطع و محترمانه با مسدود کنندگان معابر، اعمال جرایم راهور برای خاطیان و سد کنندگان خودرویی معابر از دیگر مصوبات جلسه هماهنگی برای ساماندهی دستفروشان خودرویی بود.
در این جلسه در خصوص مشکلات دستفروشان نقلیه ای، راهکارهای اجرایی و برخورد با متخلفان گفتگو و هماهنگی های لازم صورت گرفت.
انتهای پیام/
تمهیدات ویژه برای ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر خودرویی در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار