مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز خبر داد:

تبریز میزبان سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور

1401/05/01 - 11:21 - کد خبر: 69217 نسخه چاپی

نصر: سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور شهریور ماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.

به گزارش نصر، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره اعلام کرد: تمهیدات لازم برای انجام المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان انجام شده و این رخداد ملی شهریور ماه سال جاری در تبربز برگزار می شود.
آتش پاد دکتر علیرضا زبردست با اشاره به انجام مراحل مقدماتی شامل تشکیل تیم های داوری و اکیپ های اجرایی، بررسی و موقعیت یابی مکان های برگزاری مسابقات و تعامل با ادارات و نهاد های مرتبط از اهتمام ویژه شهردار تبریز به این دوره و حمایت قاطع ایشان در تجهیز، انجام خدمت و ماموریت و پیشرفت آتش نشانی تبریز قدردانی کرد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز همچنین به تشریح توافقات انجام یافته در نشست مشترک با مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی پرداخت و اعلام کرد: خوشبختانه نگاه دو مجموعه آتش نشانی تبریز و اداره کل ورزش و جوانان  در این حوزه همسو و همراستا است و شیوه های تعامل و نحوه همکاری دو مجموعه در نشست مشترک بررسی شده و به لطف الهی و با هماهنگی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شاهد برگزاری یک المپیاد ماندگار در تبریز خواهیم بود.
وی استفاده از تیم های تخصصی داوری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در بخش های عمومی سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور  برمبنای آخرین متدهای داوری در سطح ملی و بین المللی را یکی از عوامل موثر در سطح مسابقات برشمرد.
آتش پاد دکتر علیرضا زبردست افزود: این المپیاد در چهار بخش: آبرسانی با پمپ، دو یکصد متر با مانع، دو چهار در صد متر امدادی و چالش ویژه آتش نشانان (fcc) طی روزهای پنج تا هشت شهریور ماه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است نفرات برتر سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور (ویژه یکصدو هشتادمین سال فعالیت آتش نشانی در تبریز و ایران) روز هشتم شهریور ماه  معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/
تبریز میزبان سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار