خبر/

مردم زنجان اقدامات آشوبگران را محکوم کردند

1398/08/28 - 10:01 - کد خبر: 6915 نسخه چاپی

نصر: مردم زنجان در اقدامی خودجوش و با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی دیروز اقدامات آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام را محکوم کردند و در حرکتی مردمی بار دیگر به ارزش های انقلاب لبیک گفتند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، در این راهپیمایی که دیروز با همراهی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار، شماری زیادی از مسئولان و هزاران نفر از مردم انقلابی استان برگزار شد، شعارهایی علیه آشوبگران، اغتشاشگران و سوء استفاده کنندگانی که با قساوت و کینه ورزی به دنبال هر فرصتی برای تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم هستند، سردادند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این راهپیمایی طی سخنانی گفت: مردم بعد از ۴۱ سال همانند روزهای اول انقلاب قوی تر، هشیارتر و آگاه تر در صحنه هستند و با این اقدام خود بار دیگر  بر ارزش ها و دستاوردهای انقلاب صحه گذاشتند.

حجت الاسلام علی خاتمی با بیان  اینکه همه مردم مطالباتی دارند، تاکید کرد: راه اعلام خواسته ها تخریب اموال مردم و ایجاد اختلال در نظم و امنیت جامعه نیست.

راهپیمایان زنجانی به رغم بارش برف و سرمای هوا مسیر چهارراه امیرکبیر تا چهارراه انقلاب زنجان را با سردادن شعارهای انقلابی و در حمایت از رهبر معظم انقلاب پیمودند.

انتهای پیام/

مردم زنجان اقدامات آشوبگران را محکوم کردند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار