خبر/

طرح اشتغالزایی در مرکز ترک اعتیاد گلستان مراغه به بهره‌برداری رسید

1401/04/30 - 15:18 - کد خبر: 69146 نسخه چاپی

نصر: یک واحد کارواش با هدف اشتغال‌زایی برای رهایافتگان از دام اعتیاد در مرکز ترک اعتیاد گلستان مراغه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نصر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مراغه روز پنجشنبه در مراسم افتتاح این واحد گفت: اعتیاد و بیکاری جزو اولویت های نخست حوزه اجتماعی شهرستان بوده و در این راستا نیازمند اقدامات زیربنایی و اساسی هستیم.
موسی شعفی بیان کرد: بعد از بهبودی در مراکز ترک اعتیاد، اشتغال مهمترین درخواست رهایافتگان‌ است که بهره‌برداری از واحدهای این چنینی از سوی مراکز ترک اعتیاد می تواند خدمت خوبی برای آنان و خانواده‌هایشان باشد.
وی تاکید کرد: اجرای طرح های اشتغالزایی در مراکز ترک اعتیاد، تحقق شعار تولدی دوباره را در این مراکز نشان می دهد و در کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و دوری از اعتیاد می تواند نقش اصلی داشته باشد.
وی ادامه داد: مراغه یکی از شهرستان هایی است که خیران در تمامی حوزه‌های خیرخواهانه ورود می‌کنند که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت آنان در این مراکز بهره‌مند شویم. واحد کارواش اطهر در محلی با زیربنای ۹۰ مترمربع و اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی شده و زمینه‌ساز اشتغالزایی برای چهار نفر از رهایافتگان از اعتیاد شده است.
انتهای پیام/
طرح اشتغالزایی در مرکز ترک اعتیاد گلستان مراغه به بهره‌برداری رسید خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار