خبر/

افتتاح کارخانه آسفالت هشترود

1401/04/30 - 12:30 - کد خبر: 69125 نسخه چاپی

نصر: بهره برداری از کارخانه آسفالت شهر هشترود آغاز شد.

به گزارش نصر، این کارخانه در زمینی به مساحت پنج هکتار با ظرفیت سالانه یکصد هزار تن با هزینه ۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت در مراسم افتتاح این کارخانه از وضعیت نامناسب جاده‌های روستایی این دو شهرستان انتقاد کرد و افزود : از ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی هشترود متاسفانه راه ۴۰۰ کیلومتر تخریب شده و نیازمند بازسازی است.
سید حمزه امینی با بیان اینکه البته برخی راه‌ها را هم ماشین آلات سنگین معادن تخریب کرده اند افزود: از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می خواهیم تا معدن کاران را به مرمت راه هایی که در آن تردد می کنند، مکلف کند.
فرماندار شهرستان هشترود هم از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت جاده‌های هشترود علی الخصوص جاده نظر کهریزی تا قره چمن و مسیر عرقطو دربند خبر داد.
علیرضا توری خواستار تعریض جاده هشترود - دامناب آزادراه پیامبر اعظم (ص) شد و گفت: کم عرض بودن و نبود روشنایی این جاده باعث بروز تصادف شده است.
حجت الاسلام حسن جعفریان امام جمعه هشترود هم از راکد ماندن چندین ساله قطعه پنج آزاد راه هشترود - مراِغه انتقاد کرد و افزود: متاسفانه زمین های کشاورزان را چندین سال است تخریب کرده اند و هنوز هم تعیین تکلیف نمی کنند.
انتهای پیام/
افتتاح کارخانه آسفالت هشترود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار