خبر/

صعود مس سونگون به صدر با برد پرگل

1401/04/29 - 19:44 - کد خبر: 69089 نسخه چاپی

نصر: تیم مس سونگون ورزقان با برد پرگل ۸ بر ۳ مقابل چیپس کامل مشهد توانست به صدر جدول لیگ برتر برسد.

به گزارش نصر، ار هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران، تیم های مس سونگون ورزقان و چیپس کامل مشهد از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در سالن پورشریفی تبریز با حضور و حمایت تماشاگران به مصاف هم رفتند.
تیم میزبان که با برد هفته پیش با روحیه به این بازی آمده بود، نیمه اول را طوفانی شروع کرد و توانست با نتیجه برد ۵ بر ۲ به رختکن برود.
در نیمه دوم هم تیم مس سونگون با تسلط کامل بر بازی و استفاده از بازیکنان جوان توانست چند گل دیگر را به ثمر برساند و بازی را با پیروزی ۸ بر ۳ به اتمام برساند.
اسماعیل تقی پور، سرمربی تیم مس سونگون پس از پایان بازی در گفتگو با نصر در خصوص این دیدار گفت: امروز بازی خوبی را به اجرا در آوردیم و پس از دو و نیم سال محرومیت از حضور تماشاگران در ورزشگاه به دلیل کرونا، خوشبختانه شاهد یک بازی قابل قبولی بودند.
وی در ادامه افزود: در این بازی فرصت برای گلزنی بیشتر فراهم بود اما استفاده از بازیکنان جوان باعث شد تا بیشتر روی این بازیکنان برنامه ریزی کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در این دیدار ۳ بازیکن موثر اصلی تیم حضور نداشتند با این حال بازیکنان تلاش خود را کردند و پیروز از میدان خارج شدند.
گفتنی است تیم مس سونگون ورزقان با توجه به باخت گیتی پسند اصفهان و برد پرگل مقابل چیپس کامل، توانست به صدر جدول رقابت ها راه یابد.
انتهای پیام/
صعود مس سونگون به صدر با برد پرگل نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار