معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان؛

بارش برف راه‌های آذربایجان‌شرقی را لغزنده کرد

1398/08/28 - 09:42 - کد خبر: 6908 نسخه چاپی

نصر: معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در پی شروع بارش برف پاییزی از عصر روز گذشته تاکنون راه‌های ارتباطی استان لغزنده شده است.

به گزارش نصر به نقل ازایرنا، غلامرضا رسول زاده، روز سه شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه هم اکنون تمامی راه های استان باز بوده و تردد در آن ها در جریان است، افزود: بارش برف پاییزی تا صبح امروز در تمامی راه های ارتباطی استان به ویژه شهرستان های چاراویماق، هشترود، میانه، مراغه، بستان آباد، سراب، اهر، ورزقان و آزادراه پیامبر اعظم ادامه داشته و تردد خودروها را با مشکل مواجه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان برای تردد در راه های ارتباطی استان باید احتیاط و سرعت مطمئن را رعایت کنند، اظهار داشت: هم اکنون ارتفاع برف در شهرستان چاراویماق به بیش از ۱۰ سانتی متر رسیده است.

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان حاضر ۹۰ گروه از عوامل راهداری در جاده های استان مستقر بوده و با استفاده از  ۶۶۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مشغول برف روبی و نمک پاشی راه ها هستند.

رسول زاده، با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری در طرح زمستانی امسال فعالیت خواهند کرد، ادامه داد: در اجرای این طرح ۴۰ هزار تن نمک و ۴۰ هزار تن شن و ماسه در ۵۰ راهدارخانه استان برای یخ زدایی راه ها ذخیره شده است.

آذربایجان شرقی دارای بیش از ۱۴ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

انتهای پیام/

    

بارش برف راه‌های آذربایجان‌شرقی را لغزنده کرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار