در بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی خاوران مطرح شد؛

امدادرسانی سریع در شرق تبریز با تکمیل سایت بحران خاوران

1401/04/29 - 17:13 - کد خبر: 69071 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تبریز به همراه شهردار منطقه ۹ از روند احداث ساختمان آتش نشانی شهرک خاوران بازدید کرد.

به گزارش نصر، محمد حسین زاده شهردار منطقه 9 در این بازدید گفت: ایستگاه آتش نشانی خاوران از جمله پروژه های اولویت دار و مراکز مهم و حیاتی خدمات رسان این شهرک است که همزمان با ۷ مهر روز آتش نشانی به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: از مهمترین اقدامات صورت گرفته در کنار این ایستگاه آتش نشانی، می توان به پد بالگرد اشاره کرد که در مواقع ضرورت و بحران، با پوشش سریع و مطلوب حوادث، زمان خدمات رسانی و همچنین امداد و نجات شهروندان در شرق تبریز را به حداقل زمان ممکن خواهد رساند. 
شهردار منطقه ۹ اظهار کرد: در راستای تکمیل این سایت و همچنین بر اساس کاربری های موجود و تدابیر اتخاذ شده، احداث یک باب سالن بحران در کنار ساختمان آتش نشانی پیش بینی و لحاظ شده است.
حسین زاده افزود: با تکمیل این مجموعه، امدادرسانی در زمان بروز حوادث و بحران علاوه بر شهرک خاوران، با اتوبان های پیامبر اعظم (ص) و شهید کسایی و همچنین بخش اعظمی از شرق تبریز به سهولت و در کوتاه ترین زمان ممکن میسر خواهد شد.
در ادامه این بازدید، زبردست مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تبریز ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته بر لزوم تکمیل این سایت و اتمام عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد.
انتهای پیام/
امدادرسانی سریع در شرق تبریز با تکمیل سایت بحران خاوران نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار