شهردار تبریز تاکید کرد:

ضرورت اصلاح جانمایی ایستگاه‌های خط ۲ مترو تبریز/ اتمام خط ۱ تا پایان سال

1401/04/29 - 14:58 - کد خبر: 69046 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز بر ضرورت اصلاح جانمایی ایستگاه‌های خط ۲ مترو تبریز تأکید کرد و گفت: اصلاح در جانمایی ایستگاه‌های خط ۲ به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در جلسه بررسی مشکلات و مسائل پروژه متروی تبریز که با حضور معاونان شهرداری، شهرداران مناطق و سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در محل این سازمان برگزار شد، با تأکید بر سرعت بخشی بر عملیات اجرایی خط ۲ مترو تبریز اظهار کرد: لازم است برای حفاری تونل‌های خط ۲ در هر ماه، زمان مشخصی تعیین شود و پیمانکار نیز ملزم است تا به تعهدات خود در خصوص زمانبندی و سرعت‌بخشی عمل کند.
وی با اشاره به نصب روزشمار اتمام عملیات عمرانی در ایستگاه ۱۵ خط ۱ مترو تبریز افزود: انتظار می‌رود روزشمار اتمام عملیات در ایستگاه‌های ۱۳ و ۱۴ خط ۱ مترو تبریز نیز به زودی نصب شده و مردم در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته، قرار بگیرند.
شهردار تبریز، توفیق مجموعه حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز را در همه فعالیت‌های شهرداری تأثیرگذار خواند و گفت: از شهرداران مناطق انتظار داریم تا به‌صورت مرتب از ایستگاه‌های مترو حوزه استحفاظی خود بازدید کرده و در ارائه پیشنهادات لازم برای تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه، جلسات مشترکی را با سازمان حمل و نقل ریلی داشته باشند تا شاهد رفع مشکلات و نواقص موجود در کمترین زمان ممکن باشیم.
هوشیار، اتمام خط ۱ مترو تبریز را مطالبه عمومی مردم دانست و افزود: همت شهرداری و مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی باید معطوف به اتمام خط ۱ تا پایان سال جاری باشد و لازم است مشکل سیگنالینگ نیز در کمترین زمان ممکن مورد بررسی های دقیق کارشناسی قرار بگیرد و تا زمان اتمام این خط، شاهد رفع این مشکل به صورت کامل باشیم.
انتهای پیام/
 ضرورت اصلاح جانمایی ایستگاه‌های خط ۲ مترو تبریز/ اتمام خط ۱ تا پایان سال نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار