خبر/

«بدخیم» در تبریز به روی صحنه می‌رود

1401/04/29 - 11:10 - کد خبر: 68981 نسخه چاپی

نصر: کارگردان نمایش «بدخیم» گفت: این نمایش از امروز چهارشنبه ۲۹ تیر ماه در سالن اصلی تئاتر شهر تبریز بر روی صحنه می‌رود.

به گزارش نصر، یونس ولی‌پور در جمع خبرنگاران گفت: این داستان یک تراژدی چهارکاراکتری است که به موضوع خیانت می پردازد و به صورت فیزیکال( براساس حرکت در بدن) اجرا می شود.
وی بیان کرد: زبان بدن یک زبان بین المللی است؛ وقتی ما ابزاری ارتباطی به نام زبان را از نمایش حذف می کنیم، انتقال مفهوم در قالب زبان بدن بازیگر بسیار قوی‌تر شده و مخاطب را متاثر می‌کند.
ولی پور یادآور شد: ماندگاری و اثرگذاری تصویر در ذهن بسیار قوی تر از یک دیالوگ بوده و برداشت مفهوم هر مخاطب در تئاتر فیزیکال متفاوت است.
وی افزود: نمایش فیزیکال در کشور ما سابقه چندانی ندارد و به نوعی برای مخاطب تازگی دارد؛ ما باید همه تلاش مان را در راستای معرفی این سبک از نمایش انجام دهیم.
ولی پور با اشاره به اینکه تبریز در میان سایر شهرهای کشور در اجرای نمایش در قالب فیزیکال پیشرو است، اظهار کرد: گروه ما هر سال حداقل یک نمایش فیزیکال بر روی صحنه می برد.
کارگردان نمایش «بدخیم» همچنین از تخفیف ۲۰ درصدی بلیط های این نمایش در سه روز اول اجرا خبر داد و گفت: سه روز اول این اجرا شامل ۲۰ درصد تخفیف برای تماشاگران عزیز خواهد بود و در روزهای آتی نیز خرید بلیط به صورت گروهی برای دانشجویان، هنرمندان و علاقه مندان به تئاتر نیز شامل ۲۰ درصد تخفیف خواهد بود.
به گزارش ایرنا، نمایش «بدخیم» بر اساس طرحی از یونس ولی پور و نویسندگی رضا باقرپور و تهیه کنندگی یعقوب صدیق جمال است.
بازیگران این نمایش، رضا باقرپور، سئویمن میرزایی، یاسمین فرهادی، ثمین طهماسبی می باشد که از ۲۹ تیرماه ساعت ۲۰ در سالن اصلی تئاتر شهر تبریز بر روی صحنه خواهد رفت.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مهسا محمدی فرشید، رضا نیک‌خواه، میلاد اسدی در گروه کارگردانی، طراح صحنه، نور و لباس یونس ولی‌پور، اجرای صحنه عباس رنجبر سابق، اجرای نور کوروش صفائی، اپراتور میلاد اسدی، طراح گریم پویا مزمل، اجرای گریم مهسا محمدی فرشید و فرناز محمدنژاد، گرافیک موشن و ویدیو رضا نیک‌خواه و روابط عمومی ندا فرشباف.
علاقه‌مندان به تماشای این نمایش برای تهیه بلیط به سایت www.ebilit.com مراجعه کنند.
انتهای پیام/
«بدخیم» در تبریز به روی صحنه می‌رود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار