محمود نظرعلیان:

تبریز همواره سرآمد حرکت‌های فرهنگی‌ست

1401/04/29 - 10:36 - کد خبر: 68975 نسخه چاپی

نصر: محمود نظرعلیان گفت: تبریز همواره سرآمد حرکت‌های فرهنگی و هنری بوده و هست.

به گزارش نصر، محمود نظرعلیان، بازیگر سینما، با بیان این مطلب اظهار کرد: جشنواره تبریز گذشته درخشانی دارد که از پیش از انقلاب آغاز شد و‌بعد با جشنواره وحدت ادامه پیدا کرد.
وی افزود: به نظرم نهضتی با عنوان فیلمسازی جوانان در تبریز با فیلم کوتاه آغاز شده و با فیلم‌های نیمه‌بلند و بلند ادامه پیدا کرده و شاهد کارهای بسیار با کیفیتی بوده‌ایم.
نظرعلیان تاکید کرد: تبریز و سینمای آن همواره یک سروگردن از دیگر استان‌ها بوده و‌امیدوارم این جشنواره با همین عنوان در گستره ملی برگزار شود.
وی خاطر نشان کرد: رسالت سینمای نو پا و‌مستقل در فیلم کوتاه این است که پیام بزرگی را در زمانی کوتاه مطرح کنند.
این بازیگر پیشکسوت گفت: سینما هنر پیچیده‌ و پر زحمتی است و دوستان جوان باید بدانند یادگیری آن زمان‌بر است و نیازمند حوصله است و سعی نکنند در مدتی کوتاه فیلمساز شوند.
وی اذعان کرد: آینده سینمای ایران در دست جوانان است و از مدرسان این حوزه نیز قدردانی می‌کنم که داشته‌های خود را به جوانان منتقل کرده‌اند.
محمود نظرعلیان در پایان گفت: من مشغول کار در پروژه‌ای بودم اما وقتی از من دعوت شد که حضور داشته باشم با کمال میل کار را تعطیل کردم و به احترام متولیان و تیم اجرایی جشنواره به تبریز آمدم.
بر اساس این‌ گزارش، در آیین اختتام پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز از محمودنظرعلیان به خاطر یک عمر فعالیت در عرصه سینما تجلیل شود.
گفتنی است، اختتامیه پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز روز ۲۹ تیرماه، ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی ستاره باران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
تبریز همواره سرآمد حرکت‌های فرهنگی‌ست نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار