خبر/

دستگیری سارقان سیم وکابل با 50 فقره سرقت در تبریز

1401/04/28 - 23:27 - کد خبر: 68959 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس آگاهی استان ازدستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان سیم وتجهیزات انتقال برق وکشف 50 فقره سرقت به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ "ابراهیم محمودی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وصول پرونده سرقت سیم و کابل اداره برق در شهر تبریز موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: با بررسی صحنه های جرم و اقدامات پلیسی، تعداد 3 نفر از سارقان شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بازجویی از متهمان دستگیر شده و بررسی دلایل و مدارک صجنه های جرم، متهمان به 50 فقره سرقت سیم و کابل تجهیزات اداره برق از سطح شهر تبریز به ارزش 10 میلیارد ریال اعتراف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه 2 نفر از مالخران نیز شناسایی و دستگیر که از محل اختفاء متهمان، مقادیری سیم برق مسروقه تیز کشف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان ضمن تاکید بر همکاری و تعامل سازمان ها با پلیس در راستای پیشگیری از جرم سرقت خاطر نشان کرد: با تقویت سیستم های ایمنی و عمل به هشدارها و توصیه های پلیسی در بحث پیشگیری از جرائم و بویژه سرقت کوشا باشند.
انتهای پیام/
دستگیری سارقان سیم وکابل با 50 فقره سرقت در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار