مدیر عامل باشگاه مس سونگون:

مس سونگون از پرافتخارترین مجموعه های ورزش ایران است

1401/04/28 - 22:28 - کد خبر: 68955 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل باشگاه مس سونگون گفت:  باشگاه مس سونگون یکی از پر افتخار ترین مجموعه های ورزشی ایران است و ماهم به عنوان فرزند آذربایجان در مقابل مسئولیتی که محول شده است، انجام وظیفه می کنیم که امیدوارم هواداران بازهم از این تیم حمایت کنند.

به گزارش نصر، محمدرضا کافی، مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان،  در نشست خبری این باشگاه و مراسم رونمایی از کیت های رسمی تیم گفت: باشگاه مس سونگون یکی از پر افتخار ترین مجموعه های ورزشی ایران است و ماهم به عنوان فرزند آذربایجان در مقابل مسئولیتی که محول شده است، انجام وظیفه می کنیم. 
وی در ادامه افزود: امیدوارم مردم استان و دوستداران ورزش مارا مثل همیشه حمایت کنند تا نماینده شایسته ای برای ورزش کشور باشیم.
 

پس از صحبت های کوتاه مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان، اسماعیل تقی پور، سرمربی این فصل تیم مس سونگون در این نشست در خصوص تیم مس گفت: مس سونگون ورزقان باشگاهی حرفه‌ای و شخصیت بزرگی دارد و امیدوارم در راستای سیاست‌های این باشگاه بتوانم تیم فوتسال مس به قهرمانی لیگ برتر برسانم.
وی در ادامه افزود: در این باشگاه برای حضور استعدادهای بومی همیشه باز است حتی یک روز قبل مسابقه هم بازیکن را بررسی می کنیم.
 
 
سرمربی مس سونگون در خصوص روند این دوره از لیگ برتر گفت: فاصله  5 روزه مسابقات برای ما سخت نیست و می‌توانیم برای فشردگی مسابقات برنامه‌ریزی کنیم، اما مسئله مهم تر نامنظمی مسابقات است که کار را برای ما سخت می‌کند؛ بطور مثال فاصله برخی بازی ها ۵ روز و فاصله برخی از مسابقات هم ۸ روزه می باشد که باعث ایجاد اخلال در کار تیم می شود.
 

تقی پور در پایان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه امسال چند تیمی تدارک خوبی برای قهرمانی دیدند اما گیتی‌پسند حریف اصلی ما برای قهرمانی در این فصل از لیگ برتر فوتسال است.
 

در ادامه فرهاد فخیم، کاپیتان و مربی تیم مس هم در این مراسم گفت: در فصل گذشته از دست دادن قهرمانی  به دلیل مصدومیت من را قبول ندارم و تیم یک سری مشکلاتی داشت که چند بازیکن مصدوم دیگر دست به دست داده و قهرمانی مس بعد از چند فصل  از دست رود.
 

البته مس سونگون ورزقان امسال هم همانند دوره‌های گذشته از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور است و امیدوارم در پایان بتوانیم قهرمانی را به هواداران تیم هدیه دهیم.
وی در خصوص خداحافظی از بازی های ملی گفت: من تا حالا چند بار از تیم ملی خداحافظی کردم، اما هر بازی که از من دعوت کردند، دوباره به تیم ملی بازگشته بودم. اما دیگر قصد بازی در تیم ملی را ندارم و بهتر از بازیکنان جوان در تیم ملی استفاده شود.
انتهای پیام/
مس سونگون از پرافتخارترین مجموعه های ورزش ایران است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار