رییس کمیسیون اصل نود مجلس:

همکاری نفتی ایران و روسیه، بازی غرب در حوزه انرژی را بر هم می‌زند

1401/04/28 - 11:57 - کد خبر: 68862 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی‌های ایران در حوزه صنایع پتروشیمی، نفت و گاز تصریح کرد: همکاری ایران و روسیه در حوزه نفت و گاز می‌تواند بازی غرب را در حوزه انرژی بر هم بزند.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی با اشاره به سفر رئیس جمهور روسیه به کشورمان گفت: سفر پوتین به ایران دستاوردهای زیادی را در حوزه‌های صنعتی اقتصادی و سیاسی برای دو کشور در پی دارد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران و روسیه می‌توانند در حوزه‌های صنعتی از جمله صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع نظامی، کشاورزی و سیاسی همکاری و هماهنگی نزدیکی داشته باشند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازار مواغذایی روسیه می‌تواند بازار خوبی برای محصولات باغی و کشاورزی ایران بود و تجرات صادرات محصولات کشاورزی ایران را رونق ببخشد.
پژمانفر با اشاره به توانمندی‌های ایران در حوزه صنایع پتروشیمی و نفت و گاز تصریح کرد: همکاری ایران و روسیه در حوزه نفت و گاز می‌تواند بازی غرب را در حوزه انرژی بر هم بزند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: ایران یک کشور تصمیم گیر در حوزه مسائل منطقه است و همکاری سیاسی بین ایران و روسیه می‌تواند قدرت ایران در این حوزه را افزایش دهد.
پژمان‌فر خاطرنشان کرد: در غرب و آمریکا سعی دارند که ایران را در حوزه دیپلماسی به حاشیه برانند اما سفر پوتین و روابط ایران و روسیه خنثی کننده توطئه آنان است.
انتهای پیام/
همکاری نفتی ایران و روسیه، بازی غرب در حوزه انرژی را بر هم می‌زند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار