استاندار زنجان عنوان کرد:

کاهش رتبه تورمی زنجان از دوم به نهم کشوری

1401/04/26 - 13:53 - کد خبر: 68742 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان با اشاره به اینکه قبلاً استان در رده دوم تورم شهری بود، گفت: امروز در رده نهم تورم شهری هستیم.

به گزارش نصر، محسن افشارچی ظهر امروز (۲۶ تیرماه) در مراسم افتتاح مرکز معاینه فنی خودروی شهرداری زنجان، اظهار کرد: حرکت کلی و رو به جلویی در استان چه در شاخص‌های کلان و چه عمران شهری خود را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه عمران شهری پیشانی همه امور است، گفت: خوشبختانه به همت شهردار و مجموعه شهرداری اقدامات خوبی در عمران شهری انجام شده و عطر خوش خدمت در شهر پیچیده و قسمت اعظم آن مربوط به شورا و شهرداری است.
افشارچی با اشاره به اینکه زحمات شورا و شهرداری باعث سربلندی ما است، تصریح کرد: مردم نیز از این خدمات راضی هستند.
استاندار زنجان از اجرای پروژه «زنجان من» در راستای توسعه استان خبر داد و یادآور شد: همچنین درباره زیست‌پذیر شدن شهر زنجان برنامه داریم.
در ادامه این برنامه، شهردار زنجان نیز با اشاره به اینکه روزانه مبلغ بالایی برای آسفالت‌ریزی هزینه می‌کنیم، گفت: شاید مبلغ این کار به اندازه یک پروژه عمرانی باشد.
علیرضا فیروزفر اظهار کرد: هر روز جلسات قرارگاه عمرانی و یک روز در میان جلسه قرارگاه خدمات شهری برگزار می‌شود. در حوزه خدمات شهری نیز با دقت پروژه‌ها بررسی شده و در قالب آن پارک‌ها بازسازی می‌شود.
وی با اشاره به آغاز کف‌سازی بازار پس از چند سال بی‌سامانی، اظهار کرد: این پروژه آغاز شده و طی ماه آینده به پایان می‌رسد.
فیروزفر از افتتاح پارک رُز در هفته آینده خبر داد و افزود: دیروز به مناسبت عید غدیر در همه محلات زنجان جشن ویژه برای کودکان اجرا شد.
وی با قدردانی از سازمان فرهنگی به خاطر جشن‌های شاد دهه ولایت، بیان کرد: خوشبختانه به همت این بزرگواران نوای «یاعلی» در همه نقاط شهر پیچیده است.
انتهای پیام/
 کاهش رتبه تورمی زنجان از دوم به نهم کشوری خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار