مدیرکل سابق کتابخانه های آذربایجان شرقی:

افزایش سالیانه یک دقیقه مطالعه هدف اصلی ما بود

1401/04/26 - 13:22 - کد خبر: 68736 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل سابق کتابخانه های آذربایجان شرقی گفت: اولین صحبتی که در شورا های اداری داشتم این بود که سالیانه یک دقیقه در حوزه مطالعاتمان افزایش بدهیم وظیفه سازمانی ما این است.

به گزارش نصر، "شهرام خدایی" صبح امروز یکشنبه 26 تیر در آیین تکریم و معارفه مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به ارائه عملکرد دوران خود، گفت: همیشه افرادی هستند که همراه اند و برخی ها نیز ناهمراهی می کنند این همیشه وجود دارد.
وی ادامه داد: اولین صحبتی که در شورا های اداری داشتم این بود که سالیانه یک دقیقه در حوزه مطالعاتمان افزایش بدهیم، وظیفه سازمانی ما این است. 
خدایی گفت: به همه دوستان در قدم اول توصیه می‌کردم که باید خودمان در قدم اول شروع کنیم، برای طی کردن این مسیر به همه همکاران می‌گفتم که راهکار بدهید. 
وی با اشاره به آمار پایین کتاب به اندازه استان گفت: 2 میلیون و 300 جلد کتاب در سال 94 در استان داشتیم، دست کم برای 4 میلیون آذربایجانی یک عدد کتاب نداشتیم؛ الان هم نداریم، اگر چه خوشبختانه اکنون توانستیم آمار را به 3 میلیون برسانیم. 
وی افزود: آرزو داشتم برای هر آذربایجانی یک جلد کتاب در کتابخانه داشته باشیم. 
مدیر کل سابق کتابخانه های استان گفت: دو برنامه اهدا کتاب راه اندازی کردیم؛ اهدای کتاب با پویش اهدای کتاب اهدای دانایی و هر آذربایجانی یک کتاب راه اندازی شد. 
وی با اشاره به ظرفیت بخش خصوصی گفت: از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین نیز بسیار استفاده شد، خانواده ای آمدند و ساختمان خانواده قره چمنی که بنام مادرشان بود ایجاد کردند، این ساختمان در محل کتابخانه مرکزی در لاله در جوار ساختمان مرکزی قرار دارد، مردم وقتی اعتماد می‌کنند آورده بسیار خوبی دارند.
وی با اشاره به پروژه های در جریان گفت: کلنگ زنی کتابخانه 5 هزار متری در مراغه با توسط خیر محترم جناب آقای رحمانی در روز های گذشته انجام شد، هم اکنون در سطح استان 15 کتابخانه را بازسازی و بهسازی کردیم. 
وی در پایان از تمامی همکاران خود تقدیر کرد. 
انتهای پیام/
افزایش سالیانه یک دقیقه مطالعه هدف اصلی ما بود محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار