مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی:

خدمات کتابخانه ای تعطیل پذیر نیست/ رسیدگی به کتابخانه های مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار

1401/04/26 - 13:15 - کد خبر: 68733 نسخه چاپی

‌نصر: مدیر کل جدید کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی گفت: خدمات کتابخانه ای تعطیل پذیر نیست و رسیدگی به کتابخانه های مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار در اولویت ما قرار دارد.

به گزارش نصر، "اسد بابایی" ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر کل کتابخانه های عمومی کشور گفت: از اعتماد دبیر کل و معاونین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سپاسگزارم. 
وی در ادامه خطاب به نمایندگان گفت: از این تریبون از نمایندگان مجلس در استان می خواهم همراه ما باشند، مشکلات زیادی در کتابخانه ها داریم.
وی افزود: مدیران قبلی زحمات زیادی کشیده اند اما برای رسیدن به ایده آل فاصله هایی وجود دارد که محقق نمی‌شود جز همراهی و همدلی کتابداران.
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با تاکید بر اهمیت پرداخت به مناطق محروم خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما رفتن به حاشیه های شهر و دیدن معضلات کتابخانه ها است، رسالت ما طبق منویات مقام معظم رهبری این است که به حاشیه نشین ها و کسانی که درد انقلاب را کشیده اند برسیم.
وی در ادامه با اشاره به همکاران اداره کل کتابخانه استان گفت: اولین جلسه ای که فردا خواهم داشت با کتابداران خواهد بود. 
بابایی در پایان با تاکید بر اینکه تعامل خوبی با ادارت و خیرین خواهیم داشت گفت: اميدوارم بتوانیم خواسته های مقام معظم رهبری امام خامنه ای و رئیس جمهور دولت انقلابی را تحقق بخشیم.
در پایان جلسه از زحمات شهرام خدایی تجلیل و اسد بابائی بعنوان مدیرکل جدید معرفی شد.
انتهای پیام/
خدمات کتابخانه ای تعطیل پذیر نیست/ رسیدگی به کتابخانه های مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار