وزیر ورزش و جوانان:

امروز با «ماجدی» جلسه مهمی دارم/ در هیچ رشته‌ای دخالت فنی نمی‌کنیم

1401/04/25 - 14:04 - کد خبر: 68629 نسخه چاپی

نصر: وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما در وزارت ورزش وظیفه حاکمیتی، کنترلی، نظارتی و حمایتی داریم و کنار تیم ملی هستیم؛ نه در فوتبال و نه در هیچ رشته دیگری صلاح نیست که دخالت فنی داشته باشیم.

به گزارش نصر، حمید سجادی در حاشیه افتتاح کانال رادیو ورزشِ بانوان اظهار داشت: آنچه که خانم‌ها نیاز دارند تا پیگیری کنند و بشنوند از طریق کانال تخصص صدا برای آنها پخش می‌شود. این مساله خیلی کمک می‌کند. افتخار این را دارم که هفت سال در رادیو ورزش کار می‌کردم و با شبکه‌های جوان و تهران نیز همکاری داشتم. روزهای عاشقانه‌ ما در رادیو با رادیو ورزش بود. خیلی خوشحالم به عنوان خدمتگزار ورزش به اینجا آمدم و روز فرخنده‌ای بود. از جبلی و معاونانش و همچنین مدیران رادیو ورزش تشکر می‌کنم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما قول می‌دهیم در وزارت ورزش و جوانان پا به پای این عزیزان کم نگذاریم تا نشان دهیم انرژی‌های مولد و رو به جلو و بردار برآیند ارزشمند برای فرهنگ‌سازی در ورزش و استفاده از ظرفیت رسانه ملی وجود دارد. ما باید همکاری داشته باشیم. باید در کارهای خود برنامه‌محور باشیم. اطلاع‌رسانی به موقع نیز باید در دستور کار قرار گیرد. بعد از بحث جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما هم باید همراه باشیم. حرفه‌ اول من معلمی بوده و در این مدت در کار رسانه بودم. نوشتم، کارشناس بودم و در سیما هم حضور داشتم. در دانشکده تربیت‌بدنی هم مدیر روابط عمومی و بین‌الملل بودم و رسانه آموزش می‌دهم. یکی از بهترین حسن نیت‌های ما در دسترس بودن است. ما منتظر انتقاد، پیشنهاد و ... هستیم. منتظر شنیدن صدای مردم هم هستیم.
وزیر ورزش و جوانان درباره بحث انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من امروز بعد از این مراسم با میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال جلسه خواهم داشت. جلسه شورای معاونین هم بعد از آن به انجام خواهد رسید. مطالعاتی کردند و جلساتی داشتند. وظیفه حاکمیتی، کنترلی، نظارتی و حمایتی داریم. ما کنار تیم ملی هستیم و در صحنه حضور داریم. آمادگی داریم تا هرگونه حمایت مالی و معنوی را به فدراسیون و تیم ملی کنیم. نه در فوتبال و در هیچ رشته‌ای صلاح نیست دخالت فنی داشته باشیم. حتی در رشته خودم دوومیدانی به خودم اجازه نمی‌دهم به مسائل فنی ورود کنم چون رییس و هیئت رئیسه دارد. ما به دیدگاه فنی احترام می‌گذاریم.
وی همچنین بیان داشت: این دیدگاه‌های مختلف خیلی مطرح می‌شود. عده‌ای می‌گویند کادر فنی ایرانی و عده‌ای به کادر فنی خارجی اشاره می‌کنند. دسته‌ای نیز از سر دلسوزی مواردی را عنوان می‌کنند. همه‌ این‌ها بررسی می‌شود و نهایتا در فدراسیون این مساله از ۲ قسمت مورد بررسی قرار می‌گیرد. یک قسمت کمیته فنی است که دیدگاه‌های محرمانه‌اش برای من ارسال شده و امروز به دستم می‌رسد. یک نگاه هم هیئت رئیسه دارد که میرشاد ماجدی در این باره صحبت می‌کند. هم دیدگاه فنی و هم دیدگاه مدیریتی داریم.
سجادی درباره دستمزد ۱۵۰ هزار تومانی بهروز عطایی در تیم ملی والیبال تصریح کرد: از نظر اعداد و ارقام نمی‌دانم. بهروز عطایی برادر و دوست خوب و متخصص من است. مراحل رشد او را می‌دانیم. اثرات ارزشمندی در عرصه باشگاهی داشته و حالا هم شایسته حضور در تیم ملی است. آحاد مردم از کیفیت تیم ملی والیبال راضی هستند. مسوولین مختلف کشور با توفیقات والیبال خوشحال می‌شدند و به من تبریک می‌گفتند و این برای ما بسیار حائز اهمیت است. از داورزنی و دوستانش هم تشکر می‌کنم.
سجادی در پایان درباره اینکه چه زمانی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مشخص می‌شود اذعان داشت: همانطور که گفتم امروز یک جلسه مهم با میرشاد ماجدی دارم. باید ببینیم در این جلسه چه اتفاق رخ می‌دهد.
انتهای پیام/
امروز با «ماجدی» جلسه مهمی دارم/ در هیچ رشته‌ای دخالت فنی نمی‌کنیم خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار