نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه:

گسترش پیمان‌های پولی و بانکی بین ایران و روسیه، خنثی کننده تحریم هاست

1401/04/25 - 09:52 - کد خبر: 68572 نسخه چاپی

نصر: نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش روابط اقتصادی و پولی و بانکی، ایران و روسیه یکی از اقدامات مهم برای خنثی‌سازی تحریم‌های اقتصادی و بانکی است.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی اظهار داشت: گسترش روابط اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای همسایه و به ویژه با کشور روسیه خنثی کننده تحریم‌ها در این بخش است.
نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت آیت‌الله رئیسی پیشرفت‌های خوبی در حوزه گسترش روابط با همسایگان صورت گرفته، شاهد گسترش روابط با کشورهای بلوک شرق مانند چین و روسیه هستیم.
میرتاج‌الدینی اظهار داشت: گسترش روابط تجاری و ترانزیتی با روسیه و دیگر کشورهای منطقه که قراردادهای آن نیز به امضا رسیده می‌تواند فرصت‌های خوبی را در حوزه اقتصادی و بازرگانی برای کشور ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: قرارداد ترانزیتی ایران و روسیه روسیه می‌تواند تحول بزرگی را در افزایش ترانزیت کالا و درآمدهای ناشی از آن ایجاد کند.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور روسیه به کشورمان افزود: این سفر می‌تواند تحکیم کننده و تثبیت کننده روابط اقتصادی بین دو کشور باشد.
نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ایران می‌تواند با امضای پیمان‌های پولی دوجانبه بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در حوزه مسائل پولی و بانکی که به دنبال اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان ایجاد شده را رفع کند.
میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: گسترش روابط اقتصادی و پولی و بانکی، ایران و روسیه یکی از اقدامات مهم برای خنثی‌سازی تحریم‌های اقتصادی و بانکی است.
انتهای پیام/
گسترش پیمان‌های پولی و بانکی بین ایران و روسیه، خنثی کننده تحریم هاست خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار