معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش؛

استعدادهای ورزشی پشتوانه تیم های ملی هستند

1401/04/24 - 11:57 - کد خبر: 68541 نسخه چاپی

نصر: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: استعدادهای منحصر به فرد و خیره کننده ای در ورزش کشور مان نهفته است که کافیست انها را شناسایی، جذب، آموزش و رشد داد تا در عرصه قهرمانی نیز پشتوانه تیمهای ملی باشند.

به گزارش نصر، سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در سخنان خود در ایین اختتامیه سمینار ملی تخصصی آموزش و استعدادیابی در ورزش گفت: عرصه ورزش بیشترین تاثیر را در کسب عزت و غرور ملی دارد و قهرمانان ورزشی نخبه و توانمند، نمایندگان خوبی از مردم شریف کشورمان در میادین بین المللی هستند.
وی افزود: استعدادهای منحصر به فرد و خیره کننده ای در ورزش کشور مان نهفته است که کافیست انها را شناسایی، جذب، آموزش و رشد داد تا در عرصه قهرمانی نیز پشتوانه تیم های ملی باشند.
پولادگر در خصوص انتساب تصدی گری دولت در ورزش گفت: این یک غلط مصطلح است که دولت تصدی گری می کند در حالی که کلیه کارهای اجرایی از طریق هیاتهای ورزشی که نهاد عمومی غیر دولتی است انجام می گیرد و وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل صرفا در مواردی که موضوع بغرنجی حادث می شود و نیاز به رسیدگی و پاسخگویی باشد، ورود می کنند. 
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: در رابطه با رتبه بندی باشگاههای ورزشی و سنجش آنها، نظام نامه جامعی تدوین شد و به مجلس تقدیم شده تا نمایندگان محترم مردم نسبت به رای گیری ان اقدام کنند. 
او ادامه داد: ورزش مقوله مظلومی است و در حوزه سلامت، نقش ورزش دیده نشده و فقط بخش درمانی ان پررنگ است و هزینه های این بخش، بی چون و چرا اختصاص یافته و عملیاتی می شود و سبد سلامت خانوار، ورزش را خیلی کم وزن می بیند. 
پولادگر، با تاکید بر برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: این المپیاد برای ما خیلی اهمیت دارد و انتظار داریم ادارات کل در این زمینه پویا و فعال باشند و قبل از اعزام تست های مربوط از تیم های اعزامی گرفته شود.
انتهای پیام/
استعدادهای ورزشی پشتوانه تیم های ملی هستند حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار